Az Aldi magasabb átvételi árat fizet a tejért
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. már több mint egy hónapja magasabb átvételi árat fizet a friss és tartós tej-, illetve a tejtermékek beszállítóinak, az áruházlánc vásárlóinak mégsem kell többet fizetni a legtöbb tejtermékért.
Az ALDI felelős vállalatként figyel a piaci folyamatokra, illetve a beszállítók körülményeire és igényeire, ezért olyan megállapodásokra törekszik, amelyek egyaránt előnyösek a termelők és a gyártók számára is. A tejtermékek beszállítói által korábban jelzett piaci folyamatokat is figyelembe véve az ALDI, amely május óta a Tej Terméktanács tagja, Magyarországon szeptember eleje óta magasabb áron veszi át a friss és tartós tejet, továbbá a magyar beszállítóktól érkező alapvető tejtermékeket, például a tejfölt, vagy a trappista sajtot.
Az áruházlánc összesen 18 tej-, illetve tejtermék esetében fizet magasabb árat a beszállítók számára, ezt azonban az esetek túlnyomó többségében nem hárítja át a vásárlókra, mivel az érintett 18 termék közül 16 esetében változatlan árakkal találkozhatnak a fogyasztók az ALDI üzletek polcain.
„Fontosnak tartjuk, hogy a Tej Terméktanáccsal és Nemzeti Agrárgazdasági Kamarával együttműködve támogatni tudjuk a hazai tejtermelőket és tejfeldolgozókat, hiszen ők biztosítják vásárlóink számára a magas minőségű friss és tartós magyar tejet, és a közkedvelt tejtermékeket. Az ALDI a friss tej esetében 100%-ban magyar beszállítókkal dolgozik együtt, de számos, a fogyasztók által közkedvelt tejtermék is honi beszállítóktól származik” – mondta Székács Tibor, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója. Az áruház egyik legnagyobb beszállítója az Alföldi Tej Kft., amelynek 102 tejtermelő a tulajdonosa, így a magasabb átvételi ár közvetlenül a tejtermelőkhöz jut, és direkt módon érvényesül az ALDI által nyújtott segítség.
Az ALDI-ról
Az ALDI a diszkont filozófia megalkotójaként a lehető legkedvezőbb áron biztosítja kiváló minőségű termékeit vásárlói számára. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon. Jelenleg több mint 2000 magyar munkavállalót foglalkoztat és 113 áruházból álló országos hálózattá bővült. Az ALDI Magyarországról bővebb információ a www.aldi.hu weboldalon található.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Drágult a tej, csökkent a túró: átalakulóban a hazai tejtermékpiac
A hazai tejtermékek ára 2025 első felében jelentős éves drágulást…
Tovább olvasom >Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >Megnyílt Magyarország első PRÍMA élelmiszer OUTLET üzlete
Új fejezetet nyitott a hazai élelmiszer-kereskedelemben a Vörösvár Kft.: 2025.…
Tovább olvasom >