Az Aldi magasabb átvételi árat fizet a tejért
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. már több mint egy hónapja magasabb átvételi árat fizet a friss és tartós tej-, illetve a tejtermékek beszállítóinak, az áruházlánc vásárlóinak mégsem kell többet fizetni a legtöbb tejtermékért.
Az ALDI felelős vállalatként figyel a piaci folyamatokra, illetve a beszállítók körülményeire és igényeire, ezért olyan megállapodásokra törekszik, amelyek egyaránt előnyösek a termelők és a gyártók számára is. A tejtermékek beszállítói által korábban jelzett piaci folyamatokat is figyelembe véve az ALDI, amely május óta a Tej Terméktanács tagja, Magyarországon szeptember eleje óta magasabb áron veszi át a friss és tartós tejet, továbbá a magyar beszállítóktól érkező alapvető tejtermékeket, például a tejfölt, vagy a trappista sajtot.
Az áruházlánc összesen 18 tej-, illetve tejtermék esetében fizet magasabb árat a beszállítók számára, ezt azonban az esetek túlnyomó többségében nem hárítja át a vásárlókra, mivel az érintett 18 termék közül 16 esetében változatlan árakkal találkozhatnak a fogyasztók az ALDI üzletek polcain.
„Fontosnak tartjuk, hogy a Tej Terméktanáccsal és Nemzeti Agrárgazdasági Kamarával együttműködve támogatni tudjuk a hazai tejtermelőket és tejfeldolgozókat, hiszen ők biztosítják vásárlóink számára a magas minőségű friss és tartós magyar tejet, és a közkedvelt tejtermékeket. Az ALDI a friss tej esetében 100%-ban magyar beszállítókkal dolgozik együtt, de számos, a fogyasztók által közkedvelt tejtermék is honi beszállítóktól származik” – mondta Székács Tibor, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója. Az áruház egyik legnagyobb beszállítója az Alföldi Tej Kft., amelynek 102 tejtermelő a tulajdonosa, így a magasabb átvételi ár közvetlenül a tejtermelőkhöz jut, és direkt módon érvényesül az ALDI által nyújtott segítség.
Az ALDI-ról
Az ALDI a diszkont filozófia megalkotójaként a lehető legkedvezőbb áron biztosítja kiváló minőségű termékeit vásárlói számára. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon. Jelenleg több mint 2000 magyar munkavállalót foglalkoztat és 113 áruházból álló országos hálózattá bővült. Az ALDI Magyarországról bővebb információ a www.aldi.hu weboldalon található.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >Új koncepció-üzletet nyitott az ALDI Belgiumban
Új üzletet nyitott az ALDI a Brüsszel közeli Braine-l’Alleud városában,…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >Black Friday másképp: görbe tükröt tart az Euronics új kampánya
Új forgatókönyvvel és filozófiával készül az idei Black Friday-szezonra az…
Tovább olvasom >Terjeszkedik a Scruton kávézólánc: több Libri könyvesboltban váltják a Café Frei egységeit
A 2020-ban alapított Scruton kávézólánc az idei évben jelentős terjeszkedésbe…
Tovább olvasom >