Az Aldi magasabb átvételi árat fizet a tejért
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. már több mint egy hónapja magasabb átvételi árat fizet a friss és tartós tej-, illetve a tejtermékek beszállítóinak, az áruházlánc vásárlóinak mégsem kell többet fizetni a legtöbb tejtermékért.
Az ALDI felelős vállalatként figyel a piaci folyamatokra, illetve a beszállítók körülményeire és igényeire, ezért olyan megállapodásokra törekszik, amelyek egyaránt előnyösek a termelők és a gyártók számára is. A tejtermékek beszállítói által korábban jelzett piaci folyamatokat is figyelembe véve az ALDI, amely május óta a Tej Terméktanács tagja, Magyarországon szeptember eleje óta magasabb áron veszi át a friss és tartós tejet, továbbá a magyar beszállítóktól érkező alapvető tejtermékeket, például a tejfölt, vagy a trappista sajtot.
Az áruházlánc összesen 18 tej-, illetve tejtermék esetében fizet magasabb árat a beszállítók számára, ezt azonban az esetek túlnyomó többségében nem hárítja át a vásárlókra, mivel az érintett 18 termék közül 16 esetében változatlan árakkal találkozhatnak a fogyasztók az ALDI üzletek polcain.
„Fontosnak tartjuk, hogy a Tej Terméktanáccsal és Nemzeti Agrárgazdasági Kamarával együttműködve támogatni tudjuk a hazai tejtermelőket és tejfeldolgozókat, hiszen ők biztosítják vásárlóink számára a magas minőségű friss és tartós magyar tejet, és a közkedvelt tejtermékeket. Az ALDI a friss tej esetében 100%-ban magyar beszállítókkal dolgozik együtt, de számos, a fogyasztók által közkedvelt tejtermék is honi beszállítóktól származik” – mondta Székács Tibor, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója. Az áruház egyik legnagyobb beszállítója az Alföldi Tej Kft., amelynek 102 tejtermelő a tulajdonosa, így a magasabb átvételi ár közvetlenül a tejtermelőkhöz jut, és direkt módon érvényesül az ALDI által nyújtott segítség.
Az ALDI-ról
Az ALDI a diszkont filozófia megalkotójaként a lehető legkedvezőbb áron biztosítja kiváló minőségű termékeit vásárlói számára. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon. Jelenleg több mint 2000 magyar munkavállalót foglalkoztat és 113 áruházból álló országos hálózattá bővült. Az ALDI Magyarországról bővebb információ a www.aldi.hu weboldalon található.
Kapcsolódó cikkeink
Nagy István: el kell nyernünk a fogyasztók bizalmát
Az agrárágazatot érintő fejlesztések mellett el kell nyernünk a fogyasztók…
Tovább olvasom >A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 500 termék ára csökkent a SPAR-nál
A SPAR és INTERSPAR áruházakban 2025. március 17-től több mint…
Tovább olvasom >Nem mindennapi kampánnyal rukkolt elő a Nicolaus vodka márka
Megvannak az első alkalommal megrendezett Nicolaus VodkAward 2024-es év nyertesei.…
Tovább olvasom >Óriási lehetőségek előtt a magyar élelmiszergyártók a Balkán-félszigeten
A Balkán-félsziget egyre fontosabb szerepet tölt be az európai élelmiszer-kereskedelemben,…
Tovább olvasom >