Az alapanyagokra, a csomagolásra és a fenntarthatóságra összpontosító tech startupokkal kíván együttműködni a Mondelez
A snackóriás elmondta, hogy az inkubátorprogramja keretében együttműködő vállalatok korai hozzáférést biztosítanak számára olyan új képességekhez, amelyekkel áttörést jelentő termékek és platformok fejleszthetők.
A Mondelēz International CoLab Tech akcelerátor programja a táplálkozás, az alapanyagok, a csomagolás és a fenntarthatóság területén innovatív technológiákat fejlesztő, korai fázisban lévő vállalatokkal keres kapcsolatot. Az idei CoLab Tech program előtérbe helyezi az újrahasznosítható, alacsony környezeti terhelést előidéző és a prémium termékeket támogató csomagolást; a tiszta, „mentes”, a cukor- és kalóriabevitel csökkentéséhez hozzájáruló, valamint funkcionális hatóanyagokat és magasabb szintű érzékszervi élményt nyújtó összetevőket. A fenntarthatóságot is célul tűzi ki olyan gyakorlatok révén, mint a víz- és energia-optimalizált alapanyag-keverési és termékformázási megoldások, valamint a hatékonyabb és fenntarthatóbb fűtés.
A Mondelēz a State of Snacking éves jelentésében megállapította, hogy a fogyasztók egyre inkább olyan snackeket keresnek, amelyek minimális környezeti lábnyommal rendelkeznek, egészségesebbek, illetve könnyen adagolhatók.
A snackóriás szerint a partnercégek korai hozzáférést biztosítanak a Mondelēz K+F csapatának olyan új képességekhez, amelyek segíthetnek áttörést jelentő termékek és platformok kifejlesztésében. A startupok számára a nyolchetes CoLab Tech kurzus virtuális foglalkozásokat, személyes mentorálást és koncepcióik PoC tesztelésének lehetőségét biztosítja. A Mondelēz közlése alapján legfeljebb 10 céget választ ki.
A Mondelēz, amelynek nettó bevétele 2023-ban 36 milliárd dollár, tavaly indította el a CoLab Tech-et, hogy felgyorsítsa az innovációt az olyan alapvető kategóriáiban, mint a csokoládé, a keksz és a péksütemények.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >WWF: minden eddiginél korábban jött el a túlfogyasztás napja
2025-ben minden eddiginél korábban jött el a túlfogyasztás napja –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >