Az alapanyagokra, a csomagolásra és a fenntarthatóságra összpontosító tech startupokkal kíván együttműködni a Mondelez
A snackóriás elmondta, hogy az inkubátorprogramja keretében együttműködő vállalatok korai hozzáférést biztosítanak számára olyan új képességekhez, amelyekkel áttörést jelentő termékek és platformok fejleszthetők.
A Mondelēz International CoLab Tech akcelerátor programja a táplálkozás, az alapanyagok, a csomagolás és a fenntarthatóság területén innovatív technológiákat fejlesztő, korai fázisban lévő vállalatokkal keres kapcsolatot. Az idei CoLab Tech program előtérbe helyezi az újrahasznosítható, alacsony környezeti terhelést előidéző és a prémium termékeket támogató csomagolást; a tiszta, „mentes”, a cukor- és kalóriabevitel csökkentéséhez hozzájáruló, valamint funkcionális hatóanyagokat és magasabb szintű érzékszervi élményt nyújtó összetevőket. A fenntarthatóságot is célul tűzi ki olyan gyakorlatok révén, mint a víz- és energia-optimalizált alapanyag-keverési és termékformázási megoldások, valamint a hatékonyabb és fenntarthatóbb fűtés.
A Mondelēz a State of Snacking éves jelentésében megállapította, hogy a fogyasztók egyre inkább olyan snackeket keresnek, amelyek minimális környezeti lábnyommal rendelkeznek, egészségesebbek, illetve könnyen adagolhatók.
A snackóriás szerint a partnercégek korai hozzáférést biztosítanak a Mondelēz K+F csapatának olyan új képességekhez, amelyek segíthetnek áttörést jelentő termékek és platformok kifejlesztésében. A startupok számára a nyolchetes CoLab Tech kurzus virtuális foglalkozásokat, személyes mentorálást és koncepcióik PoC tesztelésének lehetőségét biztosítja. A Mondelēz közlése alapján legfeljebb 10 céget választ ki.
A Mondelēz, amelynek nettó bevétele 2023-ban 36 milliárd dollár, tavaly indította el a CoLab Tech-et, hogy felgyorsítsa az innovációt az olyan alapvető kategóriáiban, mint a csokoládé, a keksz és a péksütemények.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Új ízek, új méretek – a Tarka most még több!
Bővül a Tarka tejtermékcsalád! Az igen kedvelt kisebb, 125 g-os…
Tovább olvasom >