Az alapanyagokra, a csomagolásra és a fenntarthatóságra összpontosító tech startupokkal kíván együttműködni a Mondelez
A snackóriás elmondta, hogy az inkubátorprogramja keretében együttműködő vállalatok korai hozzáférést biztosítanak számára olyan új képességekhez, amelyekkel áttörést jelentő termékek és platformok fejleszthetők.
A Mondelēz International CoLab Tech akcelerátor programja a táplálkozás, az alapanyagok, a csomagolás és a fenntarthatóság területén innovatív technológiákat fejlesztő, korai fázisban lévő vállalatokkal keres kapcsolatot. Az idei CoLab Tech program előtérbe helyezi az újrahasznosítható, alacsony környezeti terhelést előidéző és a prémium termékeket támogató csomagolást; a tiszta, „mentes”, a cukor- és kalóriabevitel csökkentéséhez hozzájáruló, valamint funkcionális hatóanyagokat és magasabb szintű érzékszervi élményt nyújtó összetevőket. A fenntarthatóságot is célul tűzi ki olyan gyakorlatok révén, mint a víz- és energia-optimalizált alapanyag-keverési és termékformázási megoldások, valamint a hatékonyabb és fenntarthatóbb fűtés.
A Mondelēz a State of Snacking éves jelentésében megállapította, hogy a fogyasztók egyre inkább olyan snackeket keresnek, amelyek minimális környezeti lábnyommal rendelkeznek, egészségesebbek, illetve könnyen adagolhatók.
A snackóriás szerint a partnercégek korai hozzáférést biztosítanak a Mondelēz K+F csapatának olyan új képességekhez, amelyek segíthetnek áttörést jelentő termékek és platformok kifejlesztésében. A startupok számára a nyolchetes CoLab Tech kurzus virtuális foglalkozásokat, személyes mentorálást és koncepcióik PoC tesztelésének lehetőségét biztosítja. A Mondelēz közlése alapján legfeljebb 10 céget választ ki.
A Mondelēz, amelynek nettó bevétele 2023-ban 36 milliárd dollár, tavaly indította el a CoLab Tech-et, hogy felgyorsítsa az innovációt az olyan alapvető kategóriáiban, mint a csokoládé, a keksz és a péksütemények.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Lehet fenntartható a reklámdekoráció?
Évente mintegy 450 tonnányi olyan reklámdekorációt használunk fel Magyarországon, amely…
Tovább olvasom >Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >