Az AI Film Festet is elhozza Berlinbe a BrandFestival
Új fejezetet nyit a BrandFestival, Közép-Európa egyik legnagyobb márkakommunikációs eseménye, ugyanis szoros stratégiai partnerségre lépett az AI Film Fest Amsterdammal. A világ egyik legelismertebb mesterséges intelligencia tematikájú filmfesztiválja most először csatlakozik a rendezvényhez, amelyet idén ősszel Berlinben rendeznek meg.

A világ egyik legelismertebb mesterséges intelligencia tematikájú filmfesztiválja most először csatlakozik a rendezvényhez, amelyet idén ősszel Berlinben rendeznek meg
Az együttműködés keretében az AI Film Fest képviselői bemutatják legutóbbi versenyük nyertes alkotásait, valamint szakmai előadás keretében ismertetik az AI filmkészítés forradalmi lehetőségeit. Az együttműködés célja, hogy a kreatív iparág képviselői számára bemutassa, hogyan formálja a mesterséges intelligencia a jövő filmjeit és a márkakommunikációs stratégiákat.
„Nagy öröm számunkra, hogy az idén az AI Film Fest csapata is csatlakozik a BrandFestivalhoz, ugyanis mesterséges intelligenciával készült filmek forradalma új perspektívákat nyit a konferenciánk résztvevői számára. Évről-évre a leginnovatívabb megoldásokat mutatjuk be, így a mottónk töretlenül érvényes: elsőként, elsőknek, első kézből.”
– Barna Tamás, BrandFestival.
„Megtiszteltetés számunkra, hogy bemutathatjuk a nyertes filmjeinket a BrandFestivalon és bízunk benne, hogy inspirálni tudjuk a résztvevőket arra, hogy saját kreatív folyamataikban is alkalmazzák az AI-t, vagy együttműködjenek díjnyertes AI filmes közösségünkkel. Továbbra is hatalmas az érdeklődés a téma iránt; idén közel 40 országból érkeztek résztvevők az AI Film Fest Amsterdamra és az AI Advertising Contestre.”
– Asad Ayub, AI Film Fest Amsterdam.
Az AI Film Fest Amsterdam nemcsak a filmkészítésben hoz újat, hanem a brandépítésben és a kommunikációban is. A BrandFestival látogatói első kézből tapasztalhatják meg az AI által kínált lehetőségeket, és betekintést nyerhetnek abba, hogyan alkalmazható ez a technológia a márkastratégiai döntéshozatalban.
A berlini esemény új korszakot nyit meg mind a mesterséges intelligencia, mind a márkakommunikáció területén, emellett pedig olyan meghatározó témák kerülnek terítékre, mint:
- az európai gazdaság és márkák jövője,
- az innovatív stratégiák megalkotása márka- és vállalkozásfejlesztés szintjén,
- valamint az AI egyéb lehetőségeinek kiaknázása a digitális forradalom során.
Nemrégiben megjelent a 2024-es, legfrissebb szakmai tudást összefoglaló TrendReport is, amely a BrandFestival idei lineupja és számos hasznos információ mellett elérhető a honlapon.
Kapcsolódó cikkeink
Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új,…
Tovább olvasom >AI-képzést indít kiskereskedőknek a Google és a Német Kereskedelmi Szövetség
A Google és a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) közös kezdeményezésével…
Tovább olvasom >AI-dalokkal terjeszti az optimizmus fontosságának üzenetét az LG
Új globális márkakampányt indított el az LG Electronics (LG): a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >