Az Agrosprint jelszavai: egészség, természetesség, kényelem
Az Agrosprint karcagi és nyírlugosi gyáraiban előállított gyorsfagyasztott termékek 80 százalékát 45 országba exportálják. Nagy hangsúlyt helyeznek a termékinnovációra, ennek során céljuk, hogy a hazai vásárlók is mindinkább egészségtudatos fogyasztókká váljanak – mondta el Fülöp Csilla marketing- és PR-vezető.

Fülöp Csilla
marketing- és PR-vezető
Agrosprint
A 29 éve családi vállalkozásként indult Agrosprint ma már 300 dolgozót foglalkoztat. „Vállalatunk alapanyag-termeltetése kizárólag magyar gazdálkodóknál történik, ez önmagában garanciát jelent a zöldség-gyümölcs kiváló minőségére.” Csaknem 500 termelővel működnek együtt.
Nagy gyártókapacitásuk túlmutat a hazai gyorsfagyasztott termékek keresletén (hiszen éves fogyasztási átlaga jóval alatta van a nyugat-európainak), ezért az értékesítéssel a határon túli piacokra fókuszálnak leginkább – így állt elő a kiugróan magas exporthányad. Kezdetektől fogva jelen vannak a nagy nemzetközi élelmiszeripari világkiállításokon, amelyek kiváló üzleti lehetőséget nyújtanak a hazai termékek bemutatására, a nemzetközi kapcsolatok kialakítására.
Úgy látja – részben a járvány hatására –, a hazai fogyasztók körében is felértékelődik az egészségtudatos táplálkozás szerepe. Ezzel együtt mind fontosabb lett az is, hogy magyar termékek kerüljenek a hazai áruházak polcaira. Az Agrosprint 2019-től Magyar Termék védjegyhasználó. „Ezt megelőzően a retail piacon listázott termékeinken saját felirattal jeleztük azok magyar mivoltát. Szeretnénk ezeket is a védjeggyel ellátni, így a jó minőséget és a megbízhatóságot még hangsúlyosabbá tenni.”
Az Agrosprint nagy gondot fordít a termékinnovációra is. „Az egészséges életmód zászlóvivőiként azon dolgozunk, hogy olyan termékeket állítsunk elő, amelyek leírhatók »az egészségtudatosság, a természetesség és a kényelem« hármasával.” Ilyenek voltak legutóbbi produktumaik is, a Sprint Smoothie mix termékek. Üzletpolitikájuk fontos elemeként újdonságaikat különböző fórumon, hazai és nemzetközi termékinnovációs versenyeken is bemutatják. //
Kapcsolódó cikkeink
Absolute Live: 16 éve a hazai sportitalok trendszettere
2008 óta etalonnak számít a funkcionális sportitalok piacán az akasztói…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyek kihangsúlyozzák az AGROSPRINT termékeinek igazi értékét
Az Agrosprint több mint három évtizede a gyorsfagyasztott zöldség-gyümölcs belföldi…
Tovább olvasom >Közösség és Összefogás
A fenti két fogalom bizonyult abszolút nyerőnek abban a kvízjátékban,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Enyhe visszaesést mutat a januári Beszerzési Menedzser Index
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >