A Magyar Termék védjegyek kihangsúlyozzák az AGROSPRINT termékeinek igazi értékét
Az Agrosprint több mint három évtizede a gyorsfagyasztott zöldség-gyümölcs belföldi piacának meghatározó szereplője.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
A vállalat itthoni alapanyagokból, honi gyáraiban állítja elő termékeit. A cég számára így kiemelten fontos árucikkei hazai eredetének kihangsúlyozása, amit a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel való szoros partnerségük is támogat.
Az 1991-es alapítású Agrosprint Zrt. hazánk, valamint Európa legnagyobb gyorsfagyasztott csemegekukorica-gyártója. Itthon ők rendelkeznek az egyik legszélesebb termékportfólióval. Karcagi és nyírlugosi üzemeikben évente több mint 100 ezer tonnányi nyersanyagot dolgoznak fel, ebből belföldre átlagosan 30%-ot értékesítenek.
A vállalat különböző hazai üzletlánci saját márkás termékek gyártójaként tagja a Magyar Termék Nonprofit Kft. által ma már mintegy 250 hazai céget összefogó és támogató közösségnek.
„Magyar tulajdonú családi vállalatként, hazai alapanyagokból, magyarországi gyárainkban állítjuk elő gyorsfagyasztott késztermékeinket. Ezért fontosnak tartjuk, hogy mindezt megfelelő módon kommunikáljuk a belföldi vevőink, illetve az exportpiaci partnereink felé is. Így kiemelt szereppel bír a számunkra a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel való, évek óta tartó szoros partnerségünk. A Magyar Termék védjegyek igazi hozzáadott értékkel bírnak a termékeink számára, ezzel is még inkább kihangsúlyozva a hazai eredetüket a fogyasztók felé” – nyilatkozta Varga István, a vállalat kereskedelmi igazgatója.
Az Agrosprint az egyre növekvő vásárlói igény kielégítésére is komoly hangsúlyt fektet.
„Az elmúlt 3 évben végrehajtottuk a cég életében az eddigi legnagyobb mértékű zöldmezős beruházást: Karcagon felépült Magyarország legmodernebb gyorsfagyasztott termék-előállító üzeme. A gyártókapacitásainkat így gyakorlatilag sikerült megduplázni” – tette hozzá a szakember – „Célunk továbbra is az, hogy javítsuk a fogyasztók életszínvonalát azáltal, hogy gyorsan elkészíthető termékeinkkel több szabadidőt biztosítunk a számukra és a könnyen elérhető, megfizethető, illetve egészséges növényi ételeinkkel élvezetesebbé tegyük a mindennapjaikat.” //
Kapcsolódó cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >Monster Energy Ultra Rosá
A magyar piacon februárban bevezetett termék teljesen új ízélményt nyújt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >