Az Agárdi pálinka mindent vitt
2009 a nagy nemzetközi elismerések éve az Agárdi Pálinka történetében; a Destillata Nemzetközi Párlatversenyen az Év Főzdéje, az Év Főzőmestere és az Év Pálinkája díj mellett, a Magyarországi Nemzetgyőztes díját is kiérdemelte.
A minőségi mestermunka további elismerése a Superbrands díj, melyet Szokolics Ákos kereskedelmi igazgató vett át Nagy Ildikótól, a Superbrands program igazgatójától.
Számos hazai és külföldi elismerés után végül 2009-ben a Destillata nemzetközi pálinka és párlatversenyen a szakmai díjak csúcsát jelentő „Az Év Pálinkafőzdéje” címet is az Agárdi Pálinkafőzdének ítélték. Mindemellett 2008-ban és 2009-ben is „Superbrand” –nek választották az Agárdi Pálinkát.
A jelenlegi forgalom a hét évvel ezelőttinek több mint hússzorosára emelkedett az alacsonynak nem nevezhető előállítási és eladási árak ellenére – írta a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >