Automata retail technológia Quatarban
A PopCom automata megoldásokat kínáló cége automata retail technológiát telepít a quatari telekom-óriás Ooredoo számára retail üzleteiben.

Minél automatább, annál kényelmesebb
Az Ooredoo több mint 121 millió embert szolgál ki 10 piacon világszerte.
A PopCom már most szállítja PopShop nevű automata retail-berendezéseit, hiszen a terv szerint az Ooredoo üzletek már decemberben szeretnék megkezdeni működtetésüket.
Az Ooredoo önkiszolgáló üzletek tökéletesen zökkenőmentes vásárlói élményt kínálnak, elsősorban az automatizálásnak köszönhetően.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
A jövő íze, csomagolása, ritmusa – innovációs térkép 2025-re
Új korszak küszöbén áll az FMCG-piac: a globális gazdasági nyomás…
Tovább olvasom >Frittmann János lett a Hegyközségek Nemzeti Tanácsának elnöke
Ünnepi alakuló ülést tartott a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT), a…
Tovább olvasom >Polikrízisben a zöldség-gyümölcs szektor – Megoldásokat kerestek a 2023-as Fruit Logisticán
A berlini Fruit Logistica zöldség-gyümölcs szakkiállítás harmincadik évfordulóját ünnepelte 2023…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >