Átvette autóját a METRO nyereményjáték boldog nyertese
A METRO Szülinapi Nyerő Hetek “Játsszon és utazzon velünk!” nyereményjáték fődíját, az Új TOYOTA Yaris Hybrid személygépjárművet november 27-én vette át a szerencsés nyertes, Török László, aki Dunakesziről érkezett családjával.
A fődíj Új TOYOTA Yaris Hybrid átadásán balról jobbra: Csikós Gábor, a TOYOTA Central Europe marketing osztályvezetője, a nyertes, Török László és családja
Az országos, kilométer gyűjtős promóció során számtalan értékes ajándék várta a szerencsés nyerteseket a TOYOTA Central Europe, Cartour, Billerbeck, arena, Groupe SEB (Tefal, Rowenta) és Sláger FM bevonásával.
A játékszabályzat szerint a vásárlóknak a promócióban részt vevő termékek közül kellett minimum nettó 3000 Ft értékben vásárolniuk ahhoz, hogy a fizetéskor kapott kaparós sorsjegyen szereplő kód regisztrálásával részt vehessenek a nyereményjátékban és indulhassanak a vonzó ajándékokért.
A nyereményjátékban az Alföldi Tej, Nestlé Hungária, Szilasfood, Tchibo Budapest, Intersnack Magyarország, Storck Hungária, Mars Magyarország, Zott Hungária, Hemorat és Szentkirályi Ásványvíz termékei vettek részt.
A promócióban valamennyi magyarországi METRO áruház részt vett.
A Reinas Consulting ügynökség végezte ez alkalommal is a marketing kommunikációs feladatokat.
Kapcsolódó cikkeink
Ilyen, amikor valóra válik egy álom: egy este Michele Morrone társaságában, csak a HELL nyerteseinek
Igazi álom vált valóra a HELL ENERGY nemzetközi nyereményjátékának különdíjasai…
Tovább olvasom >Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >Labubu-láz: közel 400%-os profitnövekedéssel száguld a Pop Mart – már a Mattelt és a Sanriót is előzi
A „csúnya-aranyos” Labubu-figurák köré épített őrület, a vakdobozos értékesítés és…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >