Áttervezi ikonikus logóját a brit Tesco egy páratlan húsvéti tojásvadászat kedvéért
Sajátos módon ünnepli a brit Tesco az idei húsvétot: a kereskedelmi lánc az ünnep jegyében a húsvéti tojást idéző átalakítást végez logóján, amit egy összesen 100 ezer fontos nyereményjátékkal támogat.
Az újratervezés lényegében abból áll, hogy a Tesco „O” betűjét országszerte több ezer helyen – az áruházakban, a járműveken, az óriásplakátokon, a közösségi médiában, az üzletekben elhelyezett feliratokon, a digitális reklámokban és a március 29-ig futó televíziós hirdetésekben – egy megrepedt tojássá egészítették ki.
A BBH kreatív ügynökség által kidolgozott kampányban a repedt tojásos logót az Egyesült Királyságban 19 helyen „rejtették el”, és azt egy „egyedülálló” tojásvadászat keretében kell felkutatni. A húsvéti logóra bárhol rábukkanó szerencsés vásárlóknak mindössze egy fotót kell készíteniük róla, melyet aztán a #CrackingEaster hashtaggel ellátva posztolniuk kell a közösségi médiában, hogy esélyük legyen nyerni.
A nyereményjáték részeként akár 100 szerencsés pályázó is megnyerheti az 1000 fontos nyereményt egyenként két 500 fontos utalvány formájában, amelyekkel kedvük szerint gazdálkodhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Ezrek tüntettek Londonban a farmokra kivetett örökösödési adó ellen
Ezrek tüntettek kedden Londonban a mezőgazdasági vállalkozásokra kivetett örökösödési adó…
Tovább olvasom >Tovább erősödnek hazánk agrárkapcsolatai az Egyesült Királysággal
Tovább kell erősíteni az együttműködést a mezőgazdaság és a kereskedelem…
Tovább olvasom >Megnőtt a vegán ételek iránti kereslet a brit reptereken
Az Egyesült Királyság legnagyobb, a London Stansted, az East Midlands…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >