Áttervezi ikonikus logóját a brit Tesco egy páratlan húsvéti tojásvadászat kedvéért
Sajátos módon ünnepli a brit Tesco az idei húsvétot: a kereskedelmi lánc az ünnep jegyében a húsvéti tojást idéző átalakítást végez logóján, amit egy összesen 100 ezer fontos nyereményjátékkal támogat.
Az újratervezés lényegében abból áll, hogy a Tesco „O” betűjét országszerte több ezer helyen – az áruházakban, a járműveken, az óriásplakátokon, a közösségi médiában, az üzletekben elhelyezett feliratokon, a digitális reklámokban és a március 29-ig futó televíziós hirdetésekben – egy megrepedt tojássá egészítették ki.
A BBH kreatív ügynökség által kidolgozott kampányban a repedt tojásos logót az Egyesült Királyságban 19 helyen „rejtették el”, és azt egy „egyedülálló” tojásvadászat keretében kell felkutatni. A húsvéti logóra bárhol rábukkanó szerencsés vásárlóknak mindössze egy fotót kell készíteniük róla, melyet aztán a #CrackingEaster hashtaggel ellátva posztolniuk kell a közösségi médiában, hogy esélyük legyen nyerni.
A nyereményjáték részeként akár 100 szerencsés pályázó is megnyerheti az 1000 fontos nyereményt egyenként két 500 fontos utalvány formájában, amelyekkel kedvük szerint gazdálkodhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >További cikkeink
Túl szigorú a digitális innovációkra vonatkozó szabályozás?
Felszólította a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) az új német kormányt,…
Tovább olvasom >Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >Az AI segítheti a svájci Lidl klímasemlegességi törekvését
A Lidl mesterséges intelligenciával támogatott eszközt tesztel Svájcban, amely lehetővé…
Tovább olvasom >