Áttervezi ikonikus logóját a brit Tesco egy páratlan húsvéti tojásvadászat kedvéért
Sajátos módon ünnepli a brit Tesco az idei húsvétot: a kereskedelmi lánc az ünnep jegyében a húsvéti tojást idéző átalakítást végez logóján, amit egy összesen 100 ezer fontos nyereményjátékkal támogat.
Az újratervezés lényegében abból áll, hogy a Tesco „O” betűjét országszerte több ezer helyen – az áruházakban, a járműveken, az óriásplakátokon, a közösségi médiában, az üzletekben elhelyezett feliratokon, a digitális reklámokban és a március 29-ig futó televíziós hirdetésekben – egy megrepedt tojássá egészítették ki.
A BBH kreatív ügynökség által kidolgozott kampányban a repedt tojásos logót az Egyesült Királyságban 19 helyen „rejtették el”, és azt egy „egyedülálló” tojásvadászat keretében kell felkutatni. A húsvéti logóra bárhol rábukkanó szerencsés vásárlóknak mindössze egy fotót kell készíteniük róla, melyet aztán a #CrackingEaster hashtaggel ellátva posztolniuk kell a közösségi médiában, hogy esélyük legyen nyerni.
A nyereményjáték részeként akár 100 szerencsés pályázó is megnyerheti az 1000 fontos nyereményt egyenként két 500 fontos utalvány formájában, amelyekkel kedvük szerint gazdálkodhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Új „Live Well” címkét vezet be a Lidl Nagy-Britanniában
A Lidl GB lesz az első brit diszkontlánc, amely saját…
Tovább olvasom >20 millió fontos beruházással kezd helyi gyártásba az Ehrmann az Egyesült Királyságban
Az Ehrmann német tejipari vállalat 20 millió fontos (kb. 27,1…
Tovább olvasom >60%-kal kevesebb műanyag a Cadbury csomagolásában
A fenntarthatóság jegyében új csomagolási megoldást tesztel legújabb együttműködésében a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gulyás Gergely: november 30-ig meghosszabbítják az árrésstopot
November 30-ig meghosszabbítják az árrésstopot – jelentette ki a Miniszterelnökséget…
Tovább olvasom >Szűkebb kört érint a plázastop szigorítása, de így is terhet róhat a kereskedőkre
A Taylor Wessing nemzetközi ügyvédi iroda friss elemzése szerint a…
Tovább olvasom >Új rekordot döntött a világ instant tésztaleves-fogyasztása – Magyarország stabilan a TOP50-ben
A világ instant tésztaleves-fogyasztása új csúcsra ért: a World Instant…
Tovább olvasom >