Áttekinti a Danone biotejtermék-piaci tevékenységének stratégiai lehetőségeit az USA-ban
A francia Danone élelmiszeripari konszern bejelentette, hogy megvizsgálja stratégiai lehetőségeit, így a Horizon Organic és Wallaby üzletekből álló amerikai biotejtermék-piaci tevékenységének lehetséges eladását is.
„Ez a vállalat által bejelentett Renew Danone stratégia keretében megvalósuló, 2022 márciusában meghirdetett portfólió-felülvizsgálati és eszközrotációs program újabb lépése” – áll a közleményben.
Antoine de Saint-Affrique vezérigazgató 2022 márciusában jelentette be, hogy a világ legnagyobb joghurtgyártója megújulási stratégiája részeként meg kíván válni a nem teljesítő eszközöktől, hogy forrásokat szabadítson fel a cég alapvető márkáiba történő befektetésekhez.
„Mind a Horizon Organic, mind a Wallaby erős, közkedvelt márkák, amelyek meggyőző növekedési lehetőségekkel rendelkeznek. Ugyanakkor a megújulási stratégiánk szemszögéből nézve, amely megköveteli tőlünk, hogy fegyelmezetten osszuk el erőforrásainkat, ezek a márkák kívül esnek a kiemelt növekedési területeinken” – idézte Saint-Affrique-ot a közlemény.
A Horizon Organic és a Wallaby, biotejtermék-portfóliójukkal – melyben megtalálható tej, tejföl, joghurt, sajt és vaj – a Danone globális bevételeinek mintegy 3%-át adják, és 2022-ben higították a Danone like-for-like árbevétel-növekedését és az ismétlődő árbevétel-arányos működési eredményrátáját.
Kapcsolódó cikkeink
Az ifjú teniszcsillag, Carlos Alcaraz a Danone új márkanagykövete
Globális márkanagykövetként az ifjú spanyol teniszsztár, Carlos Alcaraz segíti az…
Tovább olvasom >Megvette a Danone a belga The Akkermansia Company-t
A Danone meg nem nevezett összegért vásárolta meg a bélflóra-egészség…
Tovább olvasom >65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >