Áttekinti a Danone biotejtermék-piaci tevékenységének stratégiai lehetőségeit az USA-ban
A francia Danone élelmiszeripari konszern bejelentette, hogy megvizsgálja stratégiai lehetőségeit, így a Horizon Organic és Wallaby üzletekből álló amerikai biotejtermék-piaci tevékenységének lehetséges eladását is.
„Ez a vállalat által bejelentett Renew Danone stratégia keretében megvalósuló, 2022 márciusában meghirdetett portfólió-felülvizsgálati és eszközrotációs program újabb lépése” – áll a közleményben.
Antoine de Saint-Affrique vezérigazgató 2022 márciusában jelentette be, hogy a világ legnagyobb joghurtgyártója megújulási stratégiája részeként meg kíván válni a nem teljesítő eszközöktől, hogy forrásokat szabadítson fel a cég alapvető márkáiba történő befektetésekhez.
„Mind a Horizon Organic, mind a Wallaby erős, közkedvelt márkák, amelyek meggyőző növekedési lehetőségekkel rendelkeznek. Ugyanakkor a megújulási stratégiánk szemszögéből nézve, amely megköveteli tőlünk, hogy fegyelmezetten osszuk el erőforrásainkat, ezek a márkák kívül esnek a kiemelt növekedési területeinken” – idézte Saint-Affrique-ot a közlemény.
A Horizon Organic és a Wallaby, biotejtermék-portfóliójukkal – melyben megtalálható tej, tejföl, joghurt, sajt és vaj – a Danone globális bevételeinek mintegy 3%-át adják, és 2022-ben higították a Danone like-for-like árbevétel-növekedését és az ismétlődő árbevétel-arányos működési eredményrátáját.
Kapcsolódó cikkeink
Zöld gasztronómia – Mi lehet a fenntartható siker receptje?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállításon, az MMSZ HoReCa és Event…
Tovább olvasom >Nyújtózkodó joghurtmárkák
A joghurtpiacon az egészség már majdnem olyan erős hívószó, mint…
Tovább olvasom >FMI: A vásárlók 57%-a a nagy láncok üzleteiben vásárol friss zöldséget-gyümölcsök
Míg a hagyományos élelmiszerüzletek még mindig a fogyasztók által leginkább…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >