Áttekinti a Danone biotejtermék-piaci tevékenységének stratégiai lehetőségeit az USA-ban
A francia Danone élelmiszeripari konszern bejelentette, hogy megvizsgálja stratégiai lehetőségeit, így a Horizon Organic és Wallaby üzletekből álló amerikai biotejtermék-piaci tevékenységének lehetséges eladását is.
„Ez a vállalat által bejelentett Renew Danone stratégia keretében megvalósuló, 2022 márciusában meghirdetett portfólió-felülvizsgálati és eszközrotációs program újabb lépése” – áll a közleményben.
Antoine de Saint-Affrique vezérigazgató 2022 márciusában jelentette be, hogy a világ legnagyobb joghurtgyártója megújulási stratégiája részeként meg kíván válni a nem teljesítő eszközöktől, hogy forrásokat szabadítson fel a cég alapvető márkáiba történő befektetésekhez.
„Mind a Horizon Organic, mind a Wallaby erős, közkedvelt márkák, amelyek meggyőző növekedési lehetőségekkel rendelkeznek. Ugyanakkor a megújulási stratégiánk szemszögéből nézve, amely megköveteli tőlünk, hogy fegyelmezetten osszuk el erőforrásainkat, ezek a márkák kívül esnek a kiemelt növekedési területeinken” – idézte Saint-Affrique-ot a közlemény.
A Horizon Organic és a Wallaby, biotejtermék-portfóliójukkal – melyben megtalálható tej, tejföl, joghurt, sajt és vaj – a Danone globális bevételeinek mintegy 3%-át adják, és 2022-ben higították a Danone like-for-like árbevétel-növekedését és az ismétlődő árbevétel-arányos működési eredményrátáját.
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú és tejtermékek támogatják a Danone eladásainak növekedését
Az áremelkedések lassulása mellett minden régióban és termékkategóriában újra növekedésnek…
Tovább olvasom >Idén karácsonykor az élményeké és az ételeké lesz a főszerep
Az idei ünnepi időszakban az amerikai fogyasztók költéseit a közös…
Tovább olvasom >Kevesebb bor fogy az az Egyesült Államokban
Az Egyesült Államokban 2024 augusztusáig 8%-kal csökkent a borértékesítés derül…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >