Áttekinti a Danone biotejtermék-piaci tevékenységének stratégiai lehetőségeit az USA-ban
A francia Danone élelmiszeripari konszern bejelentette, hogy megvizsgálja stratégiai lehetőségeit, így a Horizon Organic és Wallaby üzletekből álló amerikai biotejtermék-piaci tevékenységének lehetséges eladását is.
„Ez a vállalat által bejelentett Renew Danone stratégia keretében megvalósuló, 2022 márciusában meghirdetett portfólió-felülvizsgálati és eszközrotációs program újabb lépése” – áll a közleményben.
Antoine de Saint-Affrique vezérigazgató 2022 márciusában jelentette be, hogy a világ legnagyobb joghurtgyártója megújulási stratégiája részeként meg kíván válni a nem teljesítő eszközöktől, hogy forrásokat szabadítson fel a cég alapvető márkáiba történő befektetésekhez.
„Mind a Horizon Organic, mind a Wallaby erős, közkedvelt márkák, amelyek meggyőző növekedési lehetőségekkel rendelkeznek. Ugyanakkor a megújulási stratégiánk szemszögéből nézve, amely megköveteli tőlünk, hogy fegyelmezetten osszuk el erőforrásainkat, ezek a márkák kívül esnek a kiemelt növekedési területeinken” – idézte Saint-Affrique-ot a közlemény.
A Horizon Organic és a Wallaby, biotejtermék-portfóliójukkal – melyben megtalálható tej, tejföl, joghurt, sajt és vaj – a Danone globális bevételeinek mintegy 3%-át adják, és 2022-ben higították a Danone like-for-like árbevétel-növekedését és az ismétlődő árbevétel-arányos működési eredményrátáját.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >