Áttekinti a Danone biotejtermék-piaci tevékenységének stratégiai lehetőségeit az USA-ban
A francia Danone élelmiszeripari konszern bejelentette, hogy megvizsgálja stratégiai lehetőségeit, így a Horizon Organic és Wallaby üzletekből álló amerikai biotejtermék-piaci tevékenységének lehetséges eladását is.
„Ez a vállalat által bejelentett Renew Danone stratégia keretében megvalósuló, 2022 márciusában meghirdetett portfólió-felülvizsgálati és eszközrotációs program újabb lépése” – áll a közleményben.
Antoine de Saint-Affrique vezérigazgató 2022 márciusában jelentette be, hogy a világ legnagyobb joghurtgyártója megújulási stratégiája részeként meg kíván válni a nem teljesítő eszközöktől, hogy forrásokat szabadítson fel a cég alapvető márkáiba történő befektetésekhez.
„Mind a Horizon Organic, mind a Wallaby erős, közkedvelt márkák, amelyek meggyőző növekedési lehetőségekkel rendelkeznek. Ugyanakkor a megújulási stratégiánk szemszögéből nézve, amely megköveteli tőlünk, hogy fegyelmezetten osszuk el erőforrásainkat, ezek a márkák kívül esnek a kiemelt növekedési területeinken” – idézte Saint-Affrique-ot a közlemény.
A Horizon Organic és a Wallaby, biotejtermék-portfóliójukkal – melyben megtalálható tej, tejföl, joghurt, sajt és vaj – a Danone globális bevételeinek mintegy 3%-át adják, és 2022-ben higították a Danone like-for-like árbevétel-növekedését és az ismétlődő árbevétel-arányos működési eredményrátáját.
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >