Átalakultak az étkezési szokások
A karantén nem csak a mindennapokat, de az étkezési szokásainkat is átalakította. A koronavírus magyarországi megjelenése után rengetegen rohamozták meg az üzleteket, halmoztak fel tartós élelmiszereket. A kényelem elsődleges szempont lett: sokaknak nincs ugyanis ideje órákat a konyhában tölteni a munka és a gyerekek mellett.
A koronavírus magyarországi megjelenése óta alapjaiban változott meg az élet: aki csak teheti, otthonról dolgozik, a diákok is otthonról, digitálisan tanulnak, és nagyon sok óvodás és bölcsis kisgyerek is otthon múlatja most az időt. A legtöbb család számára kihívást jelent ez az időszak: elvégezni a munkát, vezetni a háztartást, napi ötszöri étkezést biztosítani a családnak, tanulni a gyerekekkel, lefoglalni a kisebbeket. Minden segítség jól jön tehát.
Március közepén az emberek megrohamozták az üzleteket, érdekes tapasztalat, hogy az első termékek, amik eltűntek a polcokról, a liszt és az élesztő volt. Az élesztőhiány aztán a kovászolási kedv jelentős megnövekedéséhez vezetett.
Csakhogy nagyon sokan vannak, akiknek egyszerűen nem fér bele az így is nagyon húzós napirendbe, hogy még kenyeret, péksüteményt süssenek.
Kapcsolódó cikkeink
A városi kényelembe invesztál a Penny Németországban
Modernizálja a német Penny kis, városi diszkontüzleteit. Az erőteljesebben kényelemorientált…
Tovább olvasom >Uniós bíróság: a biztosítóknak vissza kell téríteniük a koronavírus-járvány miatt lemondott szervezett utazások árát
A csődbe ment utazási irodák biztosítóinak vissza kell téríteniük azoknak…
Tovább olvasom >COFACE 2023-as CEE TOP 500 lista: Ismét dobogós a Mol
Bár a koronavírus-járvány negatív hatásaiból kilábaltak a cégek, az év…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >