Átalakultak az étkezési szokások
A karantén nem csak a mindennapokat, de az étkezési szokásainkat is átalakította. A koronavírus magyarországi megjelenése után rengetegen rohamozták meg az üzleteket, halmoztak fel tartós élelmiszereket. A kényelem elsődleges szempont lett: sokaknak nincs ugyanis ideje órákat a konyhában tölteni a munka és a gyerekek mellett.
A koronavírus magyarországi megjelenése óta alapjaiban változott meg az élet: aki csak teheti, otthonról dolgozik, a diákok is otthonról, digitálisan tanulnak, és nagyon sok óvodás és bölcsis kisgyerek is otthon múlatja most az időt. A legtöbb család számára kihívást jelent ez az időszak: elvégezni a munkát, vezetni a háztartást, napi ötszöri étkezést biztosítani a családnak, tanulni a gyerekekkel, lefoglalni a kisebbeket. Minden segítség jól jön tehát.
Március közepén az emberek megrohamozták az üzleteket, érdekes tapasztalat, hogy az első termékek, amik eltűntek a polcokról, a liszt és az élesztő volt. Az élesztőhiány aztán a kovászolási kedv jelentős megnövekedéséhez vezetett.
Csakhogy nagyon sokan vannak, akiknek egyszerűen nem fér bele az így is nagyon húzós napirendbe, hogy még kenyeret, péksüteményt süssenek.
Kapcsolódó cikkeink
Hazai utazásokra fejenként átlagosan 105 000 Ft-ot szánunk
A gazdaságilag aktív korú magyarok 60 százaléka tudott az elmúlt…
Tovább olvasom >A városi kényelembe invesztál a Penny Németországban
Modernizálja a német Penny kis, városi diszkontüzleteit. Az erőteljesebben kényelemorientált…
Tovább olvasom >Uniós bíróság: a biztosítóknak vissza kell téríteniük a koronavírus-járvány miatt lemondott szervezett utazások árát
A csődbe ment utazási irodák biztosítóinak vissza kell téríteniük azoknak…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >