Átadták „Az év legsikeresebb promóciója 2018” díjakat
A Trade magazin szervezésében idén, 11. alkalommal került megrendezésre a díjátadó ünnepség. Az idei megmérettetésre 6 kategóriában 29 pályamunka érkezett az FMCG-piac szereplőitől.
A 10 tagú szakmai zsűri értékelése, majd a Kantar Hoffmann piackutató által 4 fókuszcsoportban történt vizsgálatok eredménye után, április 11-én, a Aquincum Hotel Budapest különtermében került sor a díjazásra. Az eseményt hagyományosan idén is egész napos szakmai program kísérte.
A 2018. év eredményei a következők:
Élelmiszer kategória
Aranyérem: FrieslandCampina Hungária Zrt.: Pöttyös Minden 5. nyer vagy sorsjegyes kódot rejt
Ezüstérem: Nestlé Hungária Kft.: Balaton „Dönts és nyerj!” 2018 fogyasztói promóció
Ezüstérem: HD Group Kft.: Frico shop in shop
Ezüstérem: HD Group Kft.: Lindt 2018-as aktivitások
Bronzérem: Nestlé Hungária Kft.: Nestlé Gabonapelyhek – Jurassic World: Bukott Birodalom promóció
Ital kategória
Aranyérem: Coca-Cola HBC Magyarország Kft.: Coca-Cola nyári kampány
Ezüstérem: Coca-Cola HBC Magyarország Kft. – Heythere Kft.: Rézangyal X-mas promóció
HoReCa kategória
Aranyérem: Coca-Cola HBC Magyarország Kft. – Heythere Kft.: Rézangyal fogyasztást ösztönző loyalty promóció
Ezüstérem: Wonderduck Agency Zrt. – METSPA Kft. – METRO Kereskedelmi Kft. – Mastercard Hungary: Csillogtassa meg főzőtudományát!
Non-food kategória
Aranyérem: Wonderduck Agency Zrt. – Orbico Hungary Kft.– Mastercard Hungary: Ütős nyeremények
Ezüstérem: HD Group Kft.: OOOPS! digitális torony hostess promóció
Bronzérem: Essity Hungary Kft.: Gondoskodni Együtt Jó – Nyerj a Zewával!
Kereskedelmi kategória
Aranyérem: SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. – Greenroom Kft.: Emberi traffipax
Ezüstérem: Progressive Reklámügynökség – dm: Az én dm neszesszerem
Ezüstérem: SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. – Brand Loyalty: Mesés szakácskönyv és matricagyűjtő album hűségakció
Bronzérem: SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.: A SPAR-ral finomabbak reggelek!
Bronzérem: Rossmann Magyarország Kft. – Publicis Groupe Leo Burnett: Rossmann Stílus
Online kategória
Aranyérem: SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. – Greenroom Kft.: Éjszaka a SPAR-ban – Gyereknapi aktivitás
Ezüstérem: SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. – Greenroom Kft.: Ország Szíve
Bronzérem: SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. – Greenroom Kft.: Sonkatorpedó
Különdíjasok
Trade magazin különdíj: Wonderduck Agency Zrt. – METSPA Kft. – METRO Kereskedelmi Kft. – Mastercard Hungary: Csillogtassa meg főzőtudományát!
POPAI különdíj: Essity Hungary Kft.: Gondoskodni Együtt Jó – Nyerj a Zewával!
Trade Marketing Klub különdíj: SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.: Ét&Rend könyv – Receptek és életmódtippek gyors hétköznapokra és ráérős hétvégékre
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >A világ legjobb FMCG-reklámjai
A nézők elfogadják, hogy reklámot kapnak, cserébe elvárják, hogy az…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >