Átadták a METRO nyereményjátékának fődíját
A 2015. február 12. és március 11. között, minden METRO áruházban zajló nyereményjáték fődíja egy Opel Vivaro haszongépjármű volt, amelyet május 19-én vehetett át egy szerencsés vásárló, Farkas Lajos (a képen középen).
Az idei új promóciós játékban az vehetett részt, aki a kijelölt termékekből is vásárolt, majd 8000 forintonként egy lekaparható sorsjegyet kapott. A promócióban részt vettek az Alföldi Tej, a Bomba, a Borsodi, az eFeF, a Magyar Cukor, a SoleMizo, a Mondelez, a Nestlé, az SCA, a SIÓ-ECKES, a Tchibo és az Unilever márkái, a szervezési és lebonyolítási feladatokat a Reinas marketingügynökség végezte.
Az átadásra a budaörsi Metro áruházban került sor, ahol a METRO részéről Horváth Imre vezérigazgató (balra), az Opel Southeast Europe Kft. részéről Jancsó Gyula B2B ügyfélkapcsolati igazgató (jobbra) volt jelen.
Kapcsolódó cikkeink
Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >