Átadták a METRO nyereményjátékának fődíját
A 2015. február 12. és március 11. között, minden METRO áruházban zajló nyereményjáték fődíja egy Opel Vivaro haszongépjármű volt, amelyet május 19-én vehetett át egy szerencsés vásárló, Farkas Lajos (a képen középen).
Az idei új promóciós játékban az vehetett részt, aki a kijelölt termékekből is vásárolt, majd 8000 forintonként egy lekaparható sorsjegyet kapott. A promócióban részt vettek az Alföldi Tej, a Bomba, a Borsodi, az eFeF, a Magyar Cukor, a SoleMizo, a Mondelez, a Nestlé, az SCA, a SIÓ-ECKES, a Tchibo és az Unilever márkái, a szervezési és lebonyolítási feladatokat a Reinas marketingügynökség végezte.
Az átadásra a budaörsi Metro áruházban került sor, ahol a METRO részéről Horváth Imre vezérigazgató (balra), az Opel Southeast Europe Kft. részéről Jancsó Gyula B2B ügyfélkapcsolati igazgató (jobbra) volt jelen.
Kapcsolódó cikkeink
Áttervezi ikonikus logóját a brit Tesco egy páratlan húsvéti tojásvadászat kedvéért
Sajátos módon ünnepli a brit Tesco az idei húsvétot: a…
Tovább olvasom >MMSZ HoReCa és Event Tagozat – marketing webshop
A METRO Gasztroakadémián tartott magarketingkommunikációs workshopot március 29-én a Magyar…
Tovább olvasom >Napfényes válogatás lett a METRO Év Bora 2023 sorozat!
Ízig-vérig a forró nyarat idézik a METRO idei Év Bora…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több cukrot, lisztet, olajat, tejet, csirkemellet és tojást vehetünk mostantól a SPAR-üzletekben
Közeledik a húsvét, az ünnep ideje, s a legtöbb családban…
Tovább olvasom >Tojástermelők szövetsége: nem lesz hiány tojásból a következő napokban sem
Nem lesz hiány tojásból a következő napokban sem, de a…
Tovább olvasom >KávéBár Bazár 2023 – A Millenárison tartják meg a kávé- és bárvilág seregszemléjét
Mintegy ötven kiállító termékeiből kóstolhatnak a látogatók szombaton és vasárnap…
Tovább olvasom >