Átadták a METRO nyereményjátékának fődíját
A 2015. február 12. és március 11. között, minden METRO áruházban zajló nyereményjáték fődíja egy Opel Vivaro haszongépjármű volt, amelyet május 19-én vehetett át egy szerencsés vásárló, Farkas Lajos (a képen középen).
Az idei új promóciós játékban az vehetett részt, aki a kijelölt termékekből is vásárolt, majd 8000 forintonként egy lekaparható sorsjegyet kapott. A promócióban részt vettek az Alföldi Tej, a Bomba, a Borsodi, az eFeF, a Magyar Cukor, a SoleMizo, a Mondelez, a Nestlé, az SCA, a SIÓ-ECKES, a Tchibo és az Unilever márkái, a szervezési és lebonyolítási feladatokat a Reinas marketingügynökség végezte.
Az átadásra a budaörsi Metro áruházban került sor, ahol a METRO részéről Horváth Imre vezérigazgató (balra), az Opel Southeast Europe Kft. részéről Jancsó Gyula B2B ügyfélkapcsolati igazgató (jobbra) volt jelen.
Kapcsolódó cikkeink
Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >