Átadták a METRO nyereményjátékának fődíját
A 2015. február 12. és március 11. között, minden METRO áruházban zajló nyereményjáték fődíja egy Opel Vivaro haszongépjármű volt, amelyet május 19-én vehetett át egy szerencsés vásárló, Farkas Lajos (a képen középen).
Az idei új promóciós játékban az vehetett részt, aki a kijelölt termékekből is vásárolt, majd 8000 forintonként egy lekaparható sorsjegyet kapott. A promócióban részt vettek az Alföldi Tej, a Bomba, a Borsodi, az eFeF, a Magyar Cukor, a SoleMizo, a Mondelez, a Nestlé, az SCA, a SIÓ-ECKES, a Tchibo és az Unilever márkái, a szervezési és lebonyolítási feladatokat a Reinas marketingügynökség végezte.
Az átadásra a budaörsi Metro áruházban került sor, ahol a METRO részéről Horváth Imre vezérigazgató (balra), az Opel Southeast Europe Kft. részéről Jancsó Gyula B2B ügyfélkapcsolati igazgató (jobbra) volt jelen.
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >