Átadták a METRO nyereményjáték fődíját

Szerző: trademagazin Dátum: 2016. 03. 17. 10:23

A METRO Nyerő Hetek nyereményjáték fődíját, az új Volkswagen Caddy haszongépjárművet március 9-én vette át Simon Józsefné családjával.
Az országos, őszi promóció során több, mint 3000 ajándék várta a szerencsés nyerteseket a Nestlé, Playmobil, Rowenta, Samsung, Tefal, Unilever bevonásával.

Reinas_METRO_autóátadás_1

A játékszabályzat szerint a vásárlóknak a promócióban résztvevő termékek közül kellett minimum nettó 3000 Ft értékben vásárolniuk ahhoz, hogy a fizetéskor kapott kaparós sorsjegyen szereplő kód regisztrálásával részt vehessenek a nyereményjátékban és indulhassanak a számtalan értékes ajándékért. A nyereményjátékban az Alföldi Tej, Bonduelle, Fővárosi Ásványvíz, Hilltop, In-Food, Kometa’99, Mary-Ker, Nestlé, Pick Szeged, Podravka, Real Nature, Reckitt-Benkiser, Sole-Mizo, Szilasfood, Tchibo Budapest, Unilever, Zott Hungaria termékei vettek részt. A promóció az összes magyarországi METRO áruházra érvényes volt.
A Reinas Consulting ügynökség végezte ez alkalommal is a marketingkommunikációs feladatokat.

Kép alá: A fődíj új Volkswagen Caddy átadásán Mészáros Beatrix, a METRO márkamenedzsment és marketingkommunikációs főosztályvezetője, Kovács András, a Porsche Hungaria márkaigazgatója és a nyertes, Simon Józsefné.

Kapcsolódó cikkeink