Átadták a METRO nyereményjáték fődíját
A METRO Nyerő Hetek nyereményjáték fődíját, az új Volkswagen Caddy haszongépjárművet március 9-én vette át Simon Józsefné családjával.
Az országos, őszi promóció során több, mint 3000 ajándék várta a szerencsés nyerteseket a Nestlé, Playmobil, Rowenta, Samsung, Tefal, Unilever bevonásával.
A játékszabályzat szerint a vásárlóknak a promócióban résztvevő termékek közül kellett minimum nettó 3000 Ft értékben vásárolniuk ahhoz, hogy a fizetéskor kapott kaparós sorsjegyen szereplő kód regisztrálásával részt vehessenek a nyereményjátékban és indulhassanak a számtalan értékes ajándékért. A nyereményjátékban az Alföldi Tej, Bonduelle, Fővárosi Ásványvíz, Hilltop, In-Food, Kometa’99, Mary-Ker, Nestlé, Pick Szeged, Podravka, Real Nature, Reckitt-Benkiser, Sole-Mizo, Szilasfood, Tchibo Budapest, Unilever, Zott Hungaria termékei vettek részt. A promóció az összes magyarországi METRO áruházra érvényes volt.
A Reinas Consulting ügynökség végezte ez alkalommal is a marketingkommunikációs feladatokat.
Kép alá: A fődíj új Volkswagen Caddy átadásán Mészáros Beatrix, a METRO márkamenedzsment és marketingkommunikációs főosztályvezetője, Kovács András, a Porsche Hungaria márkaigazgatója és a nyertes, Simon Józsefné.
Kapcsolódó cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >