Átadták a METRO nyereményjáték fődíját
A METRO Nyerő Hetek nyereményjáték fődíját, az új Volkswagen Caddy haszongépjárművet március 9-én vette át Simon Józsefné családjával.
Az országos, őszi promóció során több, mint 3000 ajándék várta a szerencsés nyerteseket a Nestlé, Playmobil, Rowenta, Samsung, Tefal, Unilever bevonásával.
A játékszabályzat szerint a vásárlóknak a promócióban résztvevő termékek közül kellett minimum nettó 3000 Ft értékben vásárolniuk ahhoz, hogy a fizetéskor kapott kaparós sorsjegyen szereplő kód regisztrálásával részt vehessenek a nyereményjátékban és indulhassanak a számtalan értékes ajándékért. A nyereményjátékban az Alföldi Tej, Bonduelle, Fővárosi Ásványvíz, Hilltop, In-Food, Kometa’99, Mary-Ker, Nestlé, Pick Szeged, Podravka, Real Nature, Reckitt-Benkiser, Sole-Mizo, Szilasfood, Tchibo Budapest, Unilever, Zott Hungaria termékei vettek részt. A promóció az összes magyarországi METRO áruházra érvényes volt.
A Reinas Consulting ügynökség végezte ez alkalommal is a marketingkommunikációs feladatokat.
Kép alá: A fődíj új Volkswagen Caddy átadásán Mészáros Beatrix, a METRO márkamenedzsment és marketingkommunikációs főosztályvezetője, Kovács András, a Porsche Hungaria márkaigazgatója és a nyertes, Simon Józsefné.
Kapcsolódó cikkeink
Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >Kedvencek újraalkotva – laktóz nélkül
Az elmúlt években robbanásszerű növekedésnek indult a laktózmentes termékek piaca,…
Tovább olvasom >„Kész vagyok átvenni a vállalat vezetését” – Generációváltás a Mary-Ker Pastánál
A generációváltás mindig fontos időszak egy családi vállalkozás életében. Ifj.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Pisztáciaboom a világban – sok helyen kedvenc snack lesz
A pisztácia iránti kereslet világszerte folyamatosan nő, és a globális…
Tovább olvasom >