Átadták a METRO nyereményjáték fődíját
A METRO Nyerő Hetek nyereményjáték fődíját, az új Volkswagen Caddy haszongépjárművet március 9-én vette át Simon Józsefné családjával.
Az országos, őszi promóció során több, mint 3000 ajándék várta a szerencsés nyerteseket a Nestlé, Playmobil, Rowenta, Samsung, Tefal, Unilever bevonásával.
A játékszabályzat szerint a vásárlóknak a promócióban résztvevő termékek közül kellett minimum nettó 3000 Ft értékben vásárolniuk ahhoz, hogy a fizetéskor kapott kaparós sorsjegyen szereplő kód regisztrálásával részt vehessenek a nyereményjátékban és indulhassanak a számtalan értékes ajándékért. A nyereményjátékban az Alföldi Tej, Bonduelle, Fővárosi Ásványvíz, Hilltop, In-Food, Kometa’99, Mary-Ker, Nestlé, Pick Szeged, Podravka, Real Nature, Reckitt-Benkiser, Sole-Mizo, Szilasfood, Tchibo Budapest, Unilever, Zott Hungaria termékei vettek részt. A promóció az összes magyarországi METRO áruházra érvényes volt.
A Reinas Consulting ügynökség végezte ez alkalommal is a marketingkommunikációs feladatokat.
Kép alá: A fődíj új Volkswagen Caddy átadásán Mészáros Beatrix, a METRO márkamenedzsment és marketingkommunikációs főosztályvezetője, Kovács András, a Porsche Hungaria márkaigazgatója és a nyertes, Simon Józsefné.
Kapcsolódó cikkeink
Ízekre szedve
Ma már nem elég a jegeskávé-portfóliókat erősség vagy kávétípus szerint…
Tovább olvasom >Liszt, tojás… és egy csipetnyi kreativitás
Egyediségre, különbözőségre, ötletekre van szükségük a tésztamárkáknak, hogy az elkerülhetetlen…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >További cikkeink
Z generáció: Épphogy kijönnek a fizetésükből, mégis félretesznek
„Lusták, felelőtlenek, nem érdeklik őket a pénzügyek!” Ehhez hasonló sztereotípiákkal…
Tovább olvasom >Törökszentmiklóson nyílik a JYSK legújabb áruháza, amelynek alkalmából ismét egy civil szervezetet támogat a vállalat
Augusztus 13-án Törökszentmiklóson nyílik a JYSK legújabb áruháza, amely hazánkban…
Tovább olvasom >A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >