Átadták a fenntarthatóságot tanúsító védjegyeket a Green Brands márkáknak
Átadta a Magyarországon elsőként Green Brands elismerést nyert márkáknak a környezeti fenntarthatóságot tanúsító, Green Brands-védjegy kétéves használatára jogosító oklevelet a szervezet magyarországi képviselete kedden, Budapesten.
Wiszkidenszky András, a szervezet regionális igazgatója az eseményen ismertette, hogy a Green Brands mint független nemzetközi márka-marketing szervezet szigorú módszertan szerint értékeli a márkák fenntarthatósági teljesítményét, az értékelést a bécsi székhelyű Sustainable Europe Research Institute végzi. A minősítést olyan ökológiailag fenntartható cégek, márkák, szolgáltatások és élelmiszerek nyerhetik el, amelyek sikeresen teljesítik a három fázisból álló minősítési folyamatot. A 2011-es indulás óta Európában mintegy 150 védjegyet adtak át – tette hozzá.
A rendezvényen öt cég részesült a védjegy használatára jogosító oklevélben. A Rossmann két saját márkája, továbbá a Frosch és a green care Professional tisztítószer márkái mellett két magyar kkv, a Folprint Zöld Nyomda Kft. és a biztonságos iratmegsemmisítéssel foglalkozó, Inest Nonprofit Kft. kapott elismerést. Emellett bemutatták, a jelenleg minősítési folyamatban résztvevő Radiátor Invest Kft.-t.
Wiszkidenszky András az elismerés előnyeit sorolva rámutatott: zöldnek lenni versenyelőnyt jelent gazdasági szempontból, pozitív visszaigazolás a meglévő ügyfelek körében és segíti az ügyfélkör bővítését, emellett javulhat az általános megítélés a fogyasztók körében. A kitüntetést többféle kiadványban és rendezvényen is népszerűsíti a szervezet – fűzte hozzá.
Lévai Gábor, a Green Brands Hungary ügyvezető igazgatója hozzátette, hogy a szervezet az elismerés iránt érdeklődőknek, elsősorban a kkv vezetőknek hat alkalmas műhelymunka programot indít március végén. A képzésen egyebek közt arról lesz szó, hogyan lehet megszólítani a célzott ügyfélkört, hogyan térülnek meg a felelős környezeti beruházások, illetve az üzleti folyamatok hogyan alakíthatók át fenntarthatóbbá.
A Green Brands Magyarországon egy évvel ezelőtt kezdte meg a program előkészítését, a szervezet regionális központja is Budapest, ahonnan képviseli Szlovákiát és Csehországot is. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >