Átadták a Fenntarthatóság Szimbólum 2023 verseny díjait
A Trade magazin negyedszer adta át a Fenntarthatóság Szimbóluma díjakat hagyományosan, az FMCG szakma legnagyobb konferenciáján, az ötnapos Business Days-en, szeptember 27-én.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/09/csoportkep_fsz_2023_BD-300x122.jpg)
A Fenntarthatóság Szimbóluma 2023 verseny díjazottjai
A Trade magazin évek óta kiemelten foglalkozik a fenntarthatóság kiterjesztett témakörével a magazin oldalain, valamint eseményein. A Fenntarthatóság Szimbóluma versenyen olyan cégek és projektek részesülnek elismerésben, amelyek hozzájárulnak a karbonlábnyom csökkentéséhez, a klímaváltozás elleni küzdelem támogatásához, a körforgásos gazdaság szereplőinek nagyobb számához, az élelmiszerpazarlás elleni küzdelemhez, és a hulladékkezelés hatékonyságának növeléséhez, beleértve a környezetbarát csomagolóanyagok jelenlétének növelését.
A pályázat célja, hogy minden évben minél több olyan sikeres projekt kerüljön bemutatásra a Trade magazin által, amelyek hozzájárulnak egy fenntarthatóbb jövő eléréséhez.
A meghirdetett kategóriákba érkezett pályázatokat a szakmai zsűri értékelte, így az idei díjátadón 18-an vehették át az elismerő oklevelet, több kategóriában, és mostantól használhatják a Fenntarthatóság Szimbóluma 2023 védett jelölést.
![A 2023. év Fenntarthatósági Nagykövete címet Mucska Péter, a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. vállalati kapcsolatokért felelős vezetője vette át](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/09/Mucska-Peter_Az-idei-ev-Fenntarthatosag-Nagykovete-300x243.jpg)
A 2023. év Fenntarthatósági Nagykövete címet Mucska Péter, a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. vállalati kapcsolatokért felelős vezetője vette át
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/09/MMSZ_kulondij-300x240.jpg)
Az MMSZ Zöld Tagozatának zöldkommunikációs különdíját a HELL Energy nyerte (a képen a díjátadók szerepelnek)
Az alábbi táblázatban a Fenntarthatóság Szimbóluma 2023 nyertesei, valamint pályázatuk rövid leírása olvasható. Minden nyertesnek gratulálunk a Zsűri minden tagja nevében, és várjuk a következő versenyre is a nagyszerű fenntarthatósági pályázatokat!
Fenntarthatóság Szimbóluma 2023 cím nyertesei
Személy kategória
Mucska Péter, a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. vállalati kapcsolatokért felelős vezetője – Mucska Péter – Az ember, akinek mindene a fenntarthatóság
Termék/Szolgáltatás kategória
Auchan Magyarország Kft. – A paradicsom fenntartható csomagolása
Procter&Gamble Nagykereskedelmi Kkt. – Ariel EcoClic környezetbarát csomagolás
Sipospack Kft. – Sipos DoyPPack újrahasznosítható csomagolás
Target Sales Group Kft. – Green Clean Change – A környezettudatos fogkefék legújabb generációja
Vállalat kategória
Essity Hungary Kft. – Fenntartható értéket teremtünk
FoxPost Zrt. – Fenntarthatóság szimbóluma 2023 – A FoxPost
Gorenje Magyarország Kft. – EcoVadis ezüstérmet kapott a Gorenje fenntarthatósági stratégiája
Hipp Termelő és Kereskedelmi Kft. – A HIPP több mint bio
MiReHu Nonprofit Kft. – Hulladékgazdálkodás másképp – A MaKuka brand bevezetése a MiReHunál
SPAR Magyarország Kft. – Fenntartható élelmiszer-kereskedelmi folyamatok
Tesco-Global Áruházak Zrt – Tesco a karbonsemlegességért
CSR kategória
Coca-Cola Szolgáltató Kft. – Hulladékmentes Tisza program 2022-23 a The Coca-Cola Foundation támogatásával
HELL ENERGY Magyarország Kft. – HELLoALU – dobjunk össze közösen egy zöldebb jövőt!
Lidl Magyarország Bt. – #Együtt a tisztább Dunáért
METRO Kereskedelmi Kft. – METRO Fenntartható Gasztronómia Fórum és Díjátadó
Tesco-Global Áruházak Zrt. – A Tescónál napról napra többet teszünk a közösségekért
Westend Üzemeltető Kft. és a Touché Event Kft. – Adj új életet régi ruháidnak!
MMSZ – Zöld tagozat különdíja
HELL ENERGY Magyarország Kft. – HELLoALU – dobjunk össze közösen egy zöldebb jövőt!
Kapcsolódó cikkeink
„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…
Júniusban tartották a Magyar Marketing Szövetség és Marketing Art első…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >