Árvízi adománygyűjtési akció a Vöröskeresztnek a Tesco áruházakban
Adománygyűjtő kártyákkal segít a Tesco az árvízkárosultakon. Az ország legnagyobb kiskereskedelmi lánca minden vásárlója számára egyszerűvé és könnyűvé teszi az adományozást.
„A legkisebb is számít” elve alapján bárki elveheti a kasszáknál kihelyezett 200 forint névértékű adománygyűjtő kártyákat és a pénztárosnak átadva azt bármekkora összeggel támogathatja a bajba jutottakat. A kampány a hét végén indul minden Tesco áruházban és július végéig tart. A vásárlók adományait a Tesco a Vöröskereszten keresztül juttatja el a segítségre szorulóknak.
A Tesco eddig közel 10 millió forint értékben adományozott alapvető élelmiszereket és tisztítószereket az árvízkárosultaknak, ezzel az akcióval pedig vásárlóinak is teret ad arra, hogy támogatásukat a lehető legegyszerűbben juttathassák el a bajba jutottaknak.
A mai napon a budaörsi Tesco áruházban mutatta be Per Bank vezérigazgató azt az adománygyűjtő kártyát, amellyel a kiskereskedelmi lánc a Vöröskereszttel együttműködve a vásárlóinak teremt egyszerű és gyors adományozási lehetőséget. A kampány a hét végétől indul minden Tesco áruházban és július végéig tart.
A vezérigazgató – miközben maga is adományozott a helyszínen – kiemelte, hogy ezzel a kártyával lehetővé válik, hogy a „legkisebb is számít” elve alapján bárki tudjon segíteni az árvízkárosultaknak. „A Tesco hetente 3 millió vásárlót szolgál ki, ha minden második vásárlónk csak 200 forinttal segít, már az is sok száz ember életét könnyítheti meg, de remélem ennél csak több lesz az összegyűjtött adomány” – mondta a vezérigazgató. A kártya természetesen lehetőséget nyújt arra, hogy 200 forintnál nagyobb összeggel támogassák a bajba jutottakat, ekkor ezt jelezni kell a pénztárosnak, aki annyiszor húzza le a kártya vonalkódját, amennyit az adományozó adni szeretne.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >