Árverésen értékesíti használt gépeit a Pick Szeged
Árverésen értékesíti használaton kívüli, feleslegessé vált ipari berendezéseit a Pick Szeged Zrt. A termelésből kivont eszközök között elsősorban húsipari és csomagológépek, targoncák és más, kisebb tételek szerepelnek.
A Pick Szeged Zrt. is az online árverést választotta használt, feleslegessé vált ipari berendezéseinek értékesítésére. A cég ezzel csatlakozott a nagyvállalatok egyre népesebb táborához, akik ahelyett, hogy évekig tárolnák, amortizálnák felesleges, de működőképes berendezéseiket, inkább pénzzé teszik azt.
A Pick aukcióján 141 tétel szerepel, összesen közel 50 millió forintos kikiáltási áron. Ennél szerényebb és nagyobb aukciók is gyakoriak – ismertette az online árverés részleteit Kocsis Csaba, az árverést szervező Intergavel vezetője. Ezeknél az árveréseknél nem is a volumen vagy az érték a fontos, hiszen ugyanazon partnernek lehetnek nagyobb és kisebb aukciói is, várhatóan a Pick Szeged Zrt. is több aukciót tart a közeljövőben. Sokkal fontosabb minden szereplő számára a teljes átláthatóság, és az a tény, hogy a leütési árat kizárólag a keresleti viszonyok szabályozzák. Ezen kívül sokan méltányolják azt a tényt, hogy a megállapodást követően semmi dolguk nincs az értékesítés folyamatával, mert gyakran még a legnagyobb vállalatoknak sincs kapacitása ilyesmivel heteket eltölteni.
A Pick Szeged azért döntött az online árverés mellett, mert a folyamat egyszerűbb és gazdaságosabb a cég számára, mintha csak leselejtezné ezeket a berendezéseket.
Az online ipari árverés azonban nem csak a nagyvállalatok számára jelent lehetőséget. Mind eladói, mind vevői oldalon gyakran jelennek meg közepes és kisebb vállalkozások is. Ezek likviditása szempontjából fontos, hogy minél jobb áron el tudják adni használt berendezéseiket, mielőtt újat vesznek. Az is gyakori, hogy a kkv szereplők végül egy használt, de a jelenleginél korszerűbb gép vásárlása mellett döntenek, ami pedig jelentős megtakarítást hozhat számukra.
Kapcsolódó cikkeink
Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >A PICK idén is megmozgatja az embereket, hozzájárulva ezzel a közösségi élményekhez
Teremtsünk életre szóló ízemlékeket a kirándulások és közös szurkolások során…
Tovább olvasom >Tartós installációs az Év Displaye 2023
Nagy érdeklődés övezte a POPAI és a Trade Marketing Klub…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >