Árstop lesz a Szent István-napi rendezvényeken
A Szent István-napi programokra kilátogató vendégek idén is megfizethető áron vásárolhatják meg a kijelölt ételeket és italokat a budapesti rendezvényhelyszíneken – tájékoztatták a szervezők szerdán az MTI-t.
Közleményükben azt írták, hogy a Szent István-napi termékek közül az ásványvíz (190 forint), a sör (350 forint) és a perec (300 forint) a tavalyi áron lesz kapható, a további fix áras termékek költségei pedig csak minimálisan növekedtek az előző évhez képest.
A kedvezményes árak összesen több mint húsz fővárosi helyszínen lesznek érvényesek augusztus 18-20. között, a háromnapos programsorozat teljes időtartama alatt – tudatták.
„A szervezők célja, hogy a Szent István-napi étel- és italkínálat mindenki számára elérhető és megfizethető legyen, ezért a kilátogató vendégek idén is fix áron vásárolhatják meg ezeket”
– hangsúlyozták, hozzátéve: a költségek meghatározásakor kiemelt szempont volt, hogy a kiskereskedelmi árak legalacsonyabb zónájába essenek. A termékek jóval a piaci ár alatt érhetőek el a rendezvény ideje alatt – húzták alá.
Megjegyezték: a rendezők számos olyan céggel működnek együtt, amelyek „tapasztalatban, minőségben és termékpalettában is megfelelnek az elvárásoknak”.
Közölték továbbá, hogy a kedvezményes étel- és italkínálatot a Szent István-nap-pontokon szerezhetik be a rendezvényre látogatók, az árstopos termékeket árusító hivatalos partnereket egy jól látható, Szent István-napi logóval ellátott matrica különbözteti meg a nem hivatalos partnerektől.
A Szent István-nap programja, valamint az előadókkal és a műsorokkal kapcsolatos részletes információk folyamatosan bővülő tartalommal a szentistvannap.hu weboldalon és a hamarosan frissülő mobilapplikáción érhetők el.
Kapcsolódó cikkeink
Donald Trump tervezett vámjai kihívások elé állítják az amerikai alkoholipart
Donald Trump, az Egyesült Államok elnökjelöltje, 25%-os vámot javasolt a…
Tovább olvasom >Fenntarthatóbb sörök – A nap képe
Sörök nem szabványos, frissként nem eladható gyümölcsökből.
Tovább olvasom >Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >