Arnold Schwarzenegger a Lidl reklámarca lett
Most már hivatalos, a 76 éves Arnold Schwarzenegger lett a Lidl barkácstermékeinek új arca.
A színész a márka reklámfilmjében fűrészt, akkus fúrót és más barkácseszközöket népszerűsít.
“Azért vagyok itt, hogy a sikerhez szükséges eszközeimről beszéljek. Minden, amit valaha is felépítettem, azért volt, mert a kezemben volt az erő, akárcsak neked. Nem féltem hibázni, a megszokottól eltérően gondolkodni”
– mondja a kisfilmben.
Kapcsolódó cikkeink
A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >Minőség, innováció, növekedés
A Salesrep Kft. története jól példázza, hogyan lehet a folyamatos…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >Áttörést ért el a DairyX a tejmentes kazein előállításával
Jelentős előrelépést tett az izraeli DairyX Foods start-up a tejmentes…
Tovább olvasom >