Áremelést tervez a Beyond Meat
A Beyond Meat, a növényi alapú húspótló termékeiről ismert vállalat, új stratégiai lépéseket tervez bevezetni. A vállalat értékesítési számai visszaesések, ezért a Beyond Meat úgy döntött, hogy két kulcsfontosságú intézkedést hoz, amelyekkel új lendületet kíván adni üzletének.
Az egyik lépés, amelyről a Business Insider számolt be, a drasztikus költségcsökkentés. A vállalat igyekszik racionalizálni és hatékonyabbá tenni működését, hogy javítsa a jelenlegi piaci helyzetét. A vállalatnak szüksége van arra, hogy gyorsan reagáljon az értékesítési kihívásokra, és a költségek csökkentése egy módja ennek.
A másik fontos lépés az áremelés bevezetése. A Beyond Meat tervei szerint a második negyedév elején sor kerül az áremelésre, amelynek hatására a cég azt várja, hogy növekedni fog a termékek árrésének mértéke. Az árrés növelése egyrészt segíthet kompenzálni a költségcsökkentés okozta bevételcsökkenést, másrészt hozzájárulhat a vállalat profitabilitásának növekedéséhez.
A cég hosszú távú terve az, hogy a növényi eredetű termékek árait közelebb hozza az állati húsok áraihoz. Ez egy ambiciózus cél, de a Beyond Meat elkötelezett amellett, hogy hozzájáruljon az élelmiszeripar fenntarthatóságához és az egészségesebb étkezési szokások népszerűsítéséhez.
Az áremelés mellett a Beyond Meat bevezet egy többlépcsős árképzési rendszert is. A prémium termékek, mint például az avokádóolajjal készült Beyond IV család, magasabb áron lesznek elérhetők. Eközben az élelmiszerboltokban kapható növényi pogácsák és kolbászok ára alig változik, lehetővé téve a fogyasztók számára, hogy továbbra is hűségüket mutassák a márka iránt.
A Beyond Meat stratégiai lépései jól tükrözik a változó piaci környezetben való alkalmazkodás szükségességét és az élelmiszeripar dinamikáját. A vállalat bízik abban, hogy az áremelés és költségcsökkentés kombinációja segíteni fogja őket az átmeneti nehézségeken, és elősegíti majd a hosszú távú fenntartható növekedést.
Kapcsolódó cikkeink
A növényi italokat gyártó Sproudba fektetett a Lantmännen
A svéd agrár-élelmiszeripari vállalat, a Lantmännen mintegy 10%-os részesedést szerzett…
Tovább olvasom >A növényi táplálkozással ismerkedtek a Radnóti diákjai
A NÉGYOSZ tavaly novemberben indult OkosFehérje programja újabb állomásához érkezett:…
Tovább olvasom >Megszünteti növényi sajtmárkáját a Bel Group
A Bel Group bejelentette, hogy 2024 végéig kivezeti a piacról…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Fornettinél: Szabó Nándor az új ügyvezető igazgató
2025. július 1-jétől Szabó Nándor tölti be a Fornetti ügyvezető…
Tovább olvasom >Változás a Zwack vezetésében: Belovai Csaba a Zwack Unicum Nyrt. új vezérigazgatója
A Zwack Unicum Nyrt. tulajdonosi döntése értelmében 2025. július 1-től…
Tovább olvasom >Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >