Áremelést tervez a Beyond Meat
A Beyond Meat, a növényi alapú húspótló termékeiről ismert vállalat, új stratégiai lépéseket tervez bevezetni. A vállalat értékesítési számai visszaesések, ezért a Beyond Meat úgy döntött, hogy két kulcsfontosságú intézkedést hoz, amelyekkel új lendületet kíván adni üzletének.
Az egyik lépés, amelyről a Business Insider számolt be, a drasztikus költségcsökkentés. A vállalat igyekszik racionalizálni és hatékonyabbá tenni működését, hogy javítsa a jelenlegi piaci helyzetét. A vállalatnak szüksége van arra, hogy gyorsan reagáljon az értékesítési kihívásokra, és a költségek csökkentése egy módja ennek.
A másik fontos lépés az áremelés bevezetése. A Beyond Meat tervei szerint a második negyedév elején sor kerül az áremelésre, amelynek hatására a cég azt várja, hogy növekedni fog a termékek árrésének mértéke. Az árrés növelése egyrészt segíthet kompenzálni a költségcsökkentés okozta bevételcsökkenést, másrészt hozzájárulhat a vállalat profitabilitásának növekedéséhez.
A cég hosszú távú terve az, hogy a növényi eredetű termékek árait közelebb hozza az állati húsok áraihoz. Ez egy ambiciózus cél, de a Beyond Meat elkötelezett amellett, hogy hozzájáruljon az élelmiszeripar fenntarthatóságához és az egészségesebb étkezési szokások népszerűsítéséhez.
Az áremelés mellett a Beyond Meat bevezet egy többlépcsős árképzési rendszert is. A prémium termékek, mint például az avokádóolajjal készült Beyond IV család, magasabb áron lesznek elérhetők. Eközben az élelmiszerboltokban kapható növényi pogácsák és kolbászok ára alig változik, lehetővé téve a fogyasztók számára, hogy továbbra is hűségüket mutassák a márka iránt.
A Beyond Meat stratégiai lépései jól tükrözik a változó piaci környezetben való alkalmazkodás szükségességét és az élelmiszeripar dinamikáját. A vállalat bízik abban, hogy az áremelés és költségcsökkentés kombinációja segíteni fogja őket az átmeneti nehézségeken, és elősegíti majd a hosszú távú fenntartható növekedést.
Kapcsolódó cikkeink
Megduplázódhat a vegán állateledelek globális piaca 2034-re
Egyre több gazdi ismeri fel a növényi alapú étrend előnyeit…
Tovább olvasom >Megmentette a Deliciously Ella az Allplants márkát
A Deliciously Ella tulajdonosai, Ella és Matthew Mills megvásárolták a…
Tovább olvasom >Közös versenyen keresi Németországban a ProVeg és a Lidl a legjobb sajtalternatívákat
A Lidl Németország és a ProVeg Incubator együtt igyekeznek az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >