Áremelést tervez a Beyond Meat
A Beyond Meat, a növényi alapú húspótló termékeiről ismert vállalat, új stratégiai lépéseket tervez bevezetni. A vállalat értékesítési számai visszaesések, ezért a Beyond Meat úgy döntött, hogy két kulcsfontosságú intézkedést hoz, amelyekkel új lendületet kíván adni üzletének.
Az egyik lépés, amelyről a Business Insider számolt be, a drasztikus költségcsökkentés. A vállalat igyekszik racionalizálni és hatékonyabbá tenni működését, hogy javítsa a jelenlegi piaci helyzetét. A vállalatnak szüksége van arra, hogy gyorsan reagáljon az értékesítési kihívásokra, és a költségek csökkentése egy módja ennek.
A másik fontos lépés az áremelés bevezetése. A Beyond Meat tervei szerint a második negyedév elején sor kerül az áremelésre, amelynek hatására a cég azt várja, hogy növekedni fog a termékek árrésének mértéke. Az árrés növelése egyrészt segíthet kompenzálni a költségcsökkentés okozta bevételcsökkenést, másrészt hozzájárulhat a vállalat profitabilitásának növekedéséhez.
A cég hosszú távú terve az, hogy a növényi eredetű termékek árait közelebb hozza az állati húsok áraihoz. Ez egy ambiciózus cél, de a Beyond Meat elkötelezett amellett, hogy hozzájáruljon az élelmiszeripar fenntarthatóságához és az egészségesebb étkezési szokások népszerűsítéséhez.
Az áremelés mellett a Beyond Meat bevezet egy többlépcsős árképzési rendszert is. A prémium termékek, mint például az avokádóolajjal készült Beyond IV család, magasabb áron lesznek elérhetők. Eközben az élelmiszerboltokban kapható növényi pogácsák és kolbászok ára alig változik, lehetővé téve a fogyasztók számára, hogy továbbra is hűségüket mutassák a márka iránt.
A Beyond Meat stratégiai lépései jól tükrözik a változó piaci környezetben való alkalmazkodás szükségességét és az élelmiszeripar dinamikáját. A vállalat bízik abban, hogy az áremelés és költségcsökkentés kombinációja segíteni fogja őket az átmeneti nehézségeken, és elősegíti majd a hosszú távú fenntartható növekedést.
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti növényi sajtmárkáját a Bel Group
A Bel Group bejelentette, hogy 2024 végéig kivezeti a piacról…
Tovább olvasom >Ugrásszerűen nő az alternatívfehérje-szabadalmak száma
A Good Food Institute a maga nemében első és egyedülálló…
Tovább olvasom >Új növényi italokkal lép be az észak-amerikai és ausztrál piacokra a Veganz
A német növényi alapú élelmiszergyártó, a Veganz Group megállapodást kötött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Innovációk napján átadtuk az „Inno d’Or – Év innovációja 2025” díjakat
Idén ötödik alkalommal került megrendezésre a Trade magazin által életre…
Tovább olvasom >Nemcsak nyári sláger: jegestea egész évben
A jegestea szegmens korábban jellemző szezonális jellege mára komoly átalakuláson…
Tovább olvasom >300 millió euróból bővítette lengyelországi gyártókapacitását a Beiersdorf
A német Beiersdorf 300 millió eurós beruházással bővítette a lengyelországi…
Tovább olvasom >