Áremelést tervez a Beyond Meat
A Beyond Meat, a növényi alapú húspótló termékeiről ismert vállalat, új stratégiai lépéseket tervez bevezetni. A vállalat értékesítési számai visszaesések, ezért a Beyond Meat úgy döntött, hogy két kulcsfontosságú intézkedést hoz, amelyekkel új lendületet kíván adni üzletének.
Az egyik lépés, amelyről a Business Insider számolt be, a drasztikus költségcsökkentés. A vállalat igyekszik racionalizálni és hatékonyabbá tenni működését, hogy javítsa a jelenlegi piaci helyzetét. A vállalatnak szüksége van arra, hogy gyorsan reagáljon az értékesítési kihívásokra, és a költségek csökkentése egy módja ennek.
A másik fontos lépés az áremelés bevezetése. A Beyond Meat tervei szerint a második negyedév elején sor kerül az áremelésre, amelynek hatására a cég azt várja, hogy növekedni fog a termékek árrésének mértéke. Az árrés növelése egyrészt segíthet kompenzálni a költségcsökkentés okozta bevételcsökkenést, másrészt hozzájárulhat a vállalat profitabilitásának növekedéséhez.
A cég hosszú távú terve az, hogy a növényi eredetű termékek árait közelebb hozza az állati húsok áraihoz. Ez egy ambiciózus cél, de a Beyond Meat elkötelezett amellett, hogy hozzájáruljon az élelmiszeripar fenntarthatóságához és az egészségesebb étkezési szokások népszerűsítéséhez.
Az áremelés mellett a Beyond Meat bevezet egy többlépcsős árképzési rendszert is. A prémium termékek, mint például az avokádóolajjal készült Beyond IV család, magasabb áron lesznek elérhetők. Eközben az élelmiszerboltokban kapható növényi pogácsák és kolbászok ára alig változik, lehetővé téve a fogyasztók számára, hogy továbbra is hűségüket mutassák a márka iránt.
A Beyond Meat stratégiai lépései jól tükrözik a változó piaci környezetben való alkalmazkodás szükségességét és az élelmiszeripar dinamikáját. A vállalat bízik abban, hogy az áremelés és költségcsökkentés kombinációja segíteni fogja őket az átmeneti nehézségeken, és elősegíti majd a hosszú távú fenntartható növekedést.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Növényi alapú pop-up üzletet nyitott az Impossible Foods Chicagóban
Impossible Quality Meats néven nyitotta meg az Impossible Foods pop-up koncepcióját Chicago Uptown…
Tovább olvasom >Növényi alapú Lurpak az Egyesült Királyságban és Dániában
Az Arla Foods multinacionális szövetkezet a Lurpak vaj növényi alapú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >