Arcfelismerő rendszereket tesztelnek a bevásárlóközpontok
Egyre több amerikai bevásárlóközpont használ arcfelismerő rendszereket annak érdekében, hogy minél többet megtudjon vásárlóiról.
A mesterséges intelligenciát alkalmazó szoftverek megjegyzik és analizálják a vevők arcvonásait, közlekedési szokásait, marketingfogásokra adott reakcióit. A cél a vásárlói élmény és elégedettség javítása.
Kapcsolódó cikkeink
A Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes Lions nemzetközi kreatív verseny hazai fordulójának
Idén is a Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia a borászatban: az új technológia megváltoztatja a borkészítés módját
A mesterséges intelligencia forradalmasítja az amerikai borászatot, lehetővé téve a…
Tovább olvasom >Trónkövetelők: ez a négy technológia száll versenybe a mesterséges intelligenciával 2024-ben
Kvantumtechnológia, új félvezetők, kobaltmentes akkumulátor, űrtechnológia – ezek azok a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Százharmincnál több nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre
Százharminchárom nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre – mondta…
Tovább olvasom >