Arcfelismerő rendszereket tesztelnek a bevásárlóközpontok
Egyre több amerikai bevásárlóközpont használ arcfelismerő rendszereket annak érdekében, hogy minél többet megtudjon vásárlóiról.
A mesterséges intelligenciát alkalmazó szoftverek megjegyzik és analizálják a vevők arcvonásait, közlekedési szokásait, marketingfogásokra adott reakcióit. A cél a vásárlói élmény és elégedettség javítása.
Kapcsolódó cikkeink
Merjünk a jövőbe nézni!
Az adat az egyik legnagyobb értékké és erőforrássá válik, a…
Tovább olvasom >A fogyasztók háromnegyede a növekvő infláció ellenére sem tervezi kiadásai csökkentését
A vásárlók többsége a hazai termékekre fókuszál és ezért hajlandó…
Tovább olvasom >A virtuális az új valóság
Az a sebesség, amely a ma retailereinek fejlődését vagy legalábbis…
Tovább olvasom >További cikkeink
Debrecen lesz a Tiszafüredi Halasnapok díszvendége
Debrecen lesz a július 7. és 10. között zajló Tiszafüredi…
Tovább olvasom >Szombaton rendezik meg az idei tiszacsegei halászléfesztivált
Ezreket várnak szombaton a csegei Tisza-partra, ahol immár tizennegyedik alkalommal…
Tovább olvasom >AM: megkezdődött a 41. Országos Borverseny
A borászok kiválóan alkalmazkodnak a változásokhoz, úttörői a mezőgazdasági újításoknak,…
Tovább olvasom >