Arcfelismerő rendszereket tesztelnek a bevásárlóközpontok
Egyre több amerikai bevásárlóközpont használ arcfelismerő rendszereket annak érdekében, hogy minél többet megtudjon vásárlóiról.
A mesterséges intelligenciát alkalmazó szoftverek megjegyzik és analizálják a vevők arcvonásait, közlekedési szokásait, marketingfogásokra adott reakcióit. A cél a vásárlói élmény és elégedettség javítása.
Kapcsolódó cikkeink
Magazin: Óvatosság és innováció
Egyvalami biztosan elmondható 2021-ről: nem dőlhetünk hátra (home office-os) székünkben.…
Tovább olvasom >Egy kutatás szerint a koronavírus megváltoztatta a vásárlói szokásokat
A koronavírus hatására megváltoztak a vásárlói szokások, illetve módosult a…
Tovább olvasom >A Mesterséges Intelligencia Koalíció tagja lett a Nébih
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) is csatlakozott a Mesterséges Intelligencia…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amit az elmúlt 15 hónapról tudni érdemes
Piackutatóktól első kézből láthatták a résztvevők a teljes 2020 és…
Tovább olvasom >FIGYELEM! ILYEN MÉG NEM VOLT! A Trade Marketing Klub ÁPRILISI ÜLÉSE TÉRTÉSMENTES!
Az egy éve tartó pandémiás helyzetben szeretnénk kedvet csinálni, kedveskedni…
Tovább olvasom >Lesújtóan hat a járvány a munkavállalók hangulatára: a járvány után robbanhat a fluktuáció
Nagyot fordult a munka világa az elmúlt egy évben: miközben…
Tovább olvasom >