Trade magazin > Hírek és cikkek > Események > Arcfelismerő rendszereket tesztelnek a bevásárlóközpontok
Arcfelismerő rendszereket tesztelnek a bevásárlóközpontok
Egyre több amerikai bevásárlóközpont használ arcfelismerő rendszereket annak érdekében, hogy minél többet megtudjon vásárlóiról.
A mesterséges intelligenciát alkalmazó szoftverek megjegyzik és analizálják a vevők arcvonásait, közlekedési szokásait, marketingfogásokra adott reakcióit. A cél a vásárlói élmény és elégedettség javítása.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI lehet a fenntartható költségcsökkentés kulcsa
A növekvő költségek és a mind kiélezettebb verseny egyre komolyabb…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia és vallás – támogat vagy távolít?
A mesterséges intelligencia térhódítása alól a vallással való találkozás, a…
Tovább olvasom >Túl szigorú a digitális innovációkra vonatkozó szabályozás?
Felszólította a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) az új német kormányt,…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >