Árat csökkentett a Lidl
Kilónként 100-150 forinttal leviszi a friss sertéshúsok árát a Lidl – írja a napi.hu.
Tartósan csökkenti a friss magyar sertéshús fogyasztói árát a magyar Lidl – jelentette be a boltlánc pénteken.
Ez a vásárlóknak azt jelenti, hogy mintegy húszféle termékért – például a csont nélküli sertéscombért, sertéslapockáért – kilónként az eddiginél 100-150 forinttal kevesebbet kell fizetniük.
A boltlánc üzleteiben eddig is keresettek voltak a sertéshúsok, tavaly 25 százalékkal nőtt a forgalmuk az egy évvel korábbihoz képest. A cég ezzel az akcióval a sertéságazatban érdekelt gazdákat szeretné támogatni. A diszkontlánc ma már 100 százalékban magyar beszállítóktól származó sertéshúst tesz a polcaira.
A KSH inflációs kosarában két sertéshús szerepel, a rövidkaraj és a sertéscomb. Előbbi kilós átlagára idén júniusban 1910 forint volt, utóbbié 1590 forintnál tartott. Ez azt jelenti, hogy tavaly júniushoz képest a rövidkaraj 19,3 százalékkal drágult, a sertéscomb ára pedig egy év alatt 17 százalékkal emelkedett. (napi.hu, Csernátony Csaba)
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >