Árat csökkentett a Lidl
Kilónként 100-150 forinttal leviszi a friss sertéshúsok árát a Lidl – írja a napi.hu.
Tartósan csökkenti a friss magyar sertéshús fogyasztói árát a magyar Lidl – jelentette be a boltlánc pénteken.
Ez a vásárlóknak azt jelenti, hogy mintegy húszféle termékért – például a csont nélküli sertéscombért, sertéslapockáért – kilónként az eddiginél 100-150 forinttal kevesebbet kell fizetniük.
A boltlánc üzleteiben eddig is keresettek voltak a sertéshúsok, tavaly 25 százalékkal nőtt a forgalmuk az egy évvel korábbihoz képest. A cég ezzel az akcióval a sertéságazatban érdekelt gazdákat szeretné támogatni. A diszkontlánc ma már 100 százalékban magyar beszállítóktól származó sertéshúst tesz a polcaira.
A KSH inflációs kosarában két sertéshús szerepel, a rövidkaraj és a sertéscomb. Előbbi kilós átlagára idén júniusban 1910 forint volt, utóbbié 1590 forintnál tartott. Ez azt jelenti, hogy tavaly júniushoz képest a rövidkaraj 19,3 százalékkal drágult, a sertéscomb ára pedig egy év alatt 17 százalékkal emelkedett. (napi.hu, Csernátony Csaba)
Kapcsolódó cikkeink
Az AI segítheti a svájci Lidl klímasemlegességi törekvését
A Lidl mesterséges intelligenciával támogatott eszközt tesztel Svájcban, amely lehetővé…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >További cikkeink
Indul a nyár legmenőbb sörös játéka Budapesten
Hat ikonikus budapesti söröző, 42 sörcsapjának kisüzemi specialitásait kínálja kóstolásra…
Tovább olvasom >Gourmet kaland útközben is: megújult az OMV VIVA nyári gasztrokínálata
A nyár nemcsak a szabadságról és a napsütésről szól, hanem…
Tovább olvasom >Visszavonulót fúj a Wizz Air: kivonul Abu-Dzabiból, leállítja közel-keleti járatait
Drasztikus döntést jelentett be a Wizz Air: 2025. szeptember 1-jétől…
Tovább olvasom >