Árat csökkentett a Lidl
Kilónként 100-150 forinttal leviszi a friss sertéshúsok árát a Lidl – írja a napi.hu.
Tartósan csökkenti a friss magyar sertéshús fogyasztói árát a magyar Lidl – jelentette be a boltlánc pénteken.
Ez a vásárlóknak azt jelenti, hogy mintegy húszféle termékért – például a csont nélküli sertéscombért, sertéslapockáért – kilónként az eddiginél 100-150 forinttal kevesebbet kell fizetniük.
A boltlánc üzleteiben eddig is keresettek voltak a sertéshúsok, tavaly 25 százalékkal nőtt a forgalmuk az egy évvel korábbihoz képest. A cég ezzel az akcióval a sertéságazatban érdekelt gazdákat szeretné támogatni. A diszkontlánc ma már 100 százalékban magyar beszállítóktól származó sertéshúst tesz a polcaira.
A KSH inflációs kosarában két sertéshús szerepel, a rövidkaraj és a sertéscomb. Előbbi kilós átlagára idén júniusban 1910 forint volt, utóbbié 1590 forintnál tartott. Ez azt jelenti, hogy tavaly júniushoz képest a rövidkaraj 19,3 százalékkal drágult, a sertéscomb ára pedig egy év alatt 17 százalékkal emelkedett. (napi.hu, Csernátony Csaba)
Kapcsolódó cikkeink
Pikok Pure saját márkás család a természetesség jegyében
A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet…
Tovább olvasom >Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >Jutalomfalatok
Nassolni mindig is szerettünk, de önmagunk kényeztetése jó falatokkal a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >