Áramvonalasítja portfólióját a Constellation Brands
Értékesíti márkaportfóliójának egy részét az amerikai Constellation Brands. A Paul Masson Grande Amber Brandy mintegy 265 millió dollárért kerül a készletekkel és érdekeltségekkel együtt a Sazerachoz. Bor- és égetettszeszesital-portfóliójának egy része, valamint a Nobilo bormárka az E. & J. Gallo Winery kezébe került, míg egyes a szőlőlékoncentrátum-üzletben hasznosuló márkái a Vie-Del Companyt gazdagítják ezek után.
Az eladásokkal a cég célja, hogy erőforrásait és fókuszát a prémium márkák – így a SVEDKA Vodka és Corona sör – egy kisebb körére összpontosítja, ami révén képes lesz jobban igazodni a fogyasztók részéről tapasztalt prémiumizációs trendekhez.
A cég portfoliódiverzifikációs szándékkal nemrégiben szerzett 38,6%-os részesedést a kanadai marihuánatermelő Canopy Growth Corpban.
Kapcsolódó cikkeink
Funkcionális italgyártóban szerzett kisebbségi részesedést a Constellation Brands
A Constellation Brands kisebbségi részesedést vásárolt a Hiyo nevű funkcionális,…
Tovább olvasom >Kevesebb bor fogy az az Egyesült Államokban
Az Egyesült Államokban 2024 augusztusáig 8%-kal csökkent a borértékesítés derül…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly veszélybe kerülhetnek a magyar élelmiszergyártók az árrésstop miatt
Az árrésstop bevezetése nyomán eddig szigorúan titkolt információk kerültek nyilvánosságra:…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: az árrésstoppal érintett élelmiszereknek átlagosan 17,7 százalékkal csökkent az ára
Az árrésstop egy hete lépett életbe, az érintett élelmiszereknek átlagosan…
Tovább olvasom >NAV: a webáruházak sem bújhatnak ki a kiskereskedelmi adó megfizetése alól
A kiskereskedelmi adót a webáruházaknak is fizetniük kell, ha az…
Tovább olvasom >