Áramvonalasítja portfólióját a Constellation Brands
Értékesíti márkaportfóliójának egy részét az amerikai Constellation Brands. A Paul Masson Grande Amber Brandy mintegy 265 millió dollárért kerül a készletekkel és érdekeltségekkel együtt a Sazerachoz. Bor- és égetettszeszesital-portfóliójának egy része, valamint a Nobilo bormárka az E. & J. Gallo Winery kezébe került, míg egyes a szőlőlékoncentrátum-üzletben hasznosuló márkái a Vie-Del Companyt gazdagítják ezek után.
Az eladásokkal a cég célja, hogy erőforrásait és fókuszát a prémium márkák – így a SVEDKA Vodka és Corona sör – egy kisebb körére összpontosítja, ami révén képes lesz jobban igazodni a fogyasztók részéről tapasztalt prémiumizációs trendekhez.
A cég portfoliódiverzifikációs szándékkal nemrégiben szerzett 38,6%-os részesedést a kanadai marihuánatermelő Canopy Growth Corpban.
Kapcsolódó cikkeink
Kevesebb bor fogy az az Egyesült Államokban
Az Egyesült Államokban 2024 augusztusáig 8%-kal csökkent a borértékesítés derül…
Tovább olvasom >„Biztatónak” látja az alkoholos italok kezdeti teljesítményét a Coca-Cola
„Biztatóak” az első eredmények a Coca-Cola Company szerint a Molson…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >