Funkcionális italgyártóban szerzett kisebbségi részesedést a Constellation Brands
A Constellation Brands kisebbségi részesedést vásárolt a Hiyo nevű funkcionális, alkoholmentes italokat gyártó vállalatban.
A befektetés a Constellation kockázati tőkebefektetési részlegén keresztül valósult meg, amely új és feltörekvő kategóriákba történő beruházásokra összpontosít.
A Hiyo „social tonic” italai adaptogéneket, nootropikumokat és növényi összetevőket tartalmaznak, mint például ashwagandha, L-teanine, süngomba és citromfű – írja a Just Drinks. A 335 ml-es dobozos kiszerelésben kapható termékek négy ízben érhetők el: feketeszeder-citrom, őszibarack-mangó, eper-guava és görögdinnye-lime. Az italok 30 kalóriát tartalmaznak és 0%-os alkoholtartalmúak.
John Utter, a Constellation üzletfejlesztésekért felelős alelnöke elmondta, hogy a vállalat az aktuális fogyasztói trendekkel összhangban lévő területeken kíván befektetni. Hangsúlyozta, hogy a Hiyo egyedülálló márkája és innovatív termékei az alkoholmentes funkcionális italpiac egyik leggyorsabban növekvő szereplőjévé tették a céget.
A Hiyo jelenleg több mint 3000 értékesítési ponton érhető el az Egyesült Államokban, többek között a Whole Foods Market és a Sprouts Farmers Market üzleteiben, valamint közvetlenül a vállalat weboldalán keresztül.
Evan Quinn, a Hiyo társalapítója és vezérigazgatója szerint a Constellation szakértelme és disztribúciós hálózata lehetővé teszi, hogy a Hiyot minden olyan helyen forgalmazzák, ahol sör, bor vagy töményitalok kaphatók.
A Constellation közleménye szerint a Hiyo 2025-ben új kiskereskedelmi bevezetéseket, termékinnovációt és csapatbővítést tervez.
Kapcsolódó cikkeink
Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >Megérkezett a HELL New Gen
A HELL ENERGY bemutatja legújabb innovációját, a HELL New Gen-t,…
Tovább olvasom >Közel 2 milliárd dollárért veszi meg a PepsiCo a Poppi márkát
Nem sokkal azután, hogy a Coca-Cola bevezette első prebiotikus üdítőmárkáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >