Áraiba, munkatársaiba és áruházaiba fektet be a Tesco
Mozgalmas éven van túl a Tesco. 2024 szeptemberében, tíz év után először új üzletet nyitottak a Velencei-tó partján. Novemberben átadták Szigetszentmiklóson az új, 100 ezer négyzetméteres logisztikai központjukat. A Tesco Otthonról szolgáltatásuk növekedése tavaly közel 20%, míg az on demand területen megháromszorozták forgalmukat. Így online üzletáguk összességében 25%-os növekedést tudott elérni. Emellett 2024-ben összesen 14 hipermarketet és 33 kisformátumú áruházukat újították fel országszerte.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
Fenntarthatósági intézkedéseik között megemlítendő, hogy 25 áruházra telepítettek napelemtelepet, ami az áruházak energiafogyasztásának több mint negyedét megtermeli. Emellett az év folyamán kivezették a papíralapú szállítólevelek használatát az online bevásárlás szolgáltatásból, így évi 2,1 millió papírral kevesebbet használnak.
Közösségi tevékenységeik keretében elindították menstruációs szegénység elleni kampányukat: a saját márkás női intimhigiénés termékeken elengedik az áfát. 5 éves lett a munkatársaikat támogató Tesco Angyal Alapítványuk. Az évekig nagy sikerrel futó „Ön választ, mi segítünk” közösségi pályázat helyett pedig elindították a fiatalokat, gyerekeket célzó Start a Jövőért pályázatot.

Pálinkás Zsolt
vezérigazgató
Tesco-Global
– A 2024/25-ös üzleti évet lezártuk – mondja Pálinkás Zsolt, a Tesco-Global Zrt. vezérigazgatója. – Bár a konkrét számokat csak júliusban publikáljuk, annyit elmondhatok, hogy az alapok rendben vannak, van lendületünk, tudtunk növekedni, és van további potenciálunk. A számunkra kiemelkedően fontos vásárlói mutatóink összeségében javulnak, a vásárlók értékelik azt az ár-érték arányt, azokat a kényelmi szolgáltatásokat, amelyeket nyújtunk. Ezért egyre nagyobb a bizalom és az elköteleződés az irányunkba, amit a lassan, de azért érezhetően növekvő vásárlószám és kosárérték is bizonyít. A gazdasági környezet bizonytalansága ellenére és a körülményekhez alkalmazkodva folytatjuk eddigi tevékenységünket: befektetünk áruházainkba, kollégáinkba és árainkba, hogy a vásárlóinknak a lehető legjobbat nyújtsuk.
Kapcsolódó cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Krisán László: A stabilizáció az első lépés, de a versenyképességhez új válaszokra van szükség
A vállalkozások számára 2024 a stabilizáció időszaka volt – de…
Tovább olvasom >Neubauer Katalin: „Az erős állami beavatkozás hosszú távon biztosan nem célravezető”
A hazai kereskedelmi vállalkozások számára 2024-ben nem csak az infláció…
Tovább olvasom >Új pályán a kiskereskedelem
A kiskereskedelem nem csupán a gazdasági növekedés motorja, hanem a…
Tovább olvasom >