Áraiba, munkatársaiba és áruházaiba fektet be a Tesco
Mozgalmas éven van túl a Tesco. 2024 szeptemberében, tíz év után először új üzletet nyitottak a Velencei-tó partján. Novemberben átadták Szigetszentmiklóson az új, 100 ezer négyzetméteres logisztikai központjukat. A Tesco Otthonról szolgáltatásuk növekedése tavaly közel 20%, míg az on demand területen megháromszorozták forgalmukat. Így online üzletáguk összességében 25%-os növekedést tudott elérni. Emellett 2024-ben összesen 14 hipermarketet és 33 kisformátumú áruházukat újították fel országszerte.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
Fenntarthatósági intézkedéseik között megemlítendő, hogy 25 áruházra telepítettek napelemtelepet, ami az áruházak energiafogyasztásának több mint negyedét megtermeli. Emellett az év folyamán kivezették a papíralapú szállítólevelek használatát az online bevásárlás szolgáltatásból, így évi 2,1 millió papírral kevesebbet használnak.
Közösségi tevékenységeik keretében elindították menstruációs szegénység elleni kampányukat: a saját márkás női intimhigiénés termékeken elengedik az áfát. 5 éves lett a munkatársaikat támogató Tesco Angyal Alapítványuk. Az évekig nagy sikerrel futó „Ön választ, mi segítünk” közösségi pályázat helyett pedig elindították a fiatalokat, gyerekeket célzó Start a Jövőért pályázatot.

Pálinkás Zsolt
vezérigazgató
Tesco-Global
– A 2024/25-ös üzleti évet lezártuk – mondja Pálinkás Zsolt, a Tesco-Global Zrt. vezérigazgatója. – Bár a konkrét számokat csak júliusban publikáljuk, annyit elmondhatok, hogy az alapok rendben vannak, van lendületünk, tudtunk növekedni, és van további potenciálunk. A számunkra kiemelkedően fontos vásárlói mutatóink összeségében javulnak, a vásárlók értékelik azt az ár-érték arányt, azokat a kényelmi szolgáltatásokat, amelyeket nyújtunk. Ezért egyre nagyobb a bizalom és az elköteleződés az irányunkba, amit a lassan, de azért érezhetően növekvő vásárlószám és kosárérték is bizonyít. A gazdasági környezet bizonytalansága ellenére és a körülményekhez alkalmazkodva folytatjuk eddigi tevékenységünket: befektetünk áruházainkba, kollégáinkba és árainkba, hogy a vásárlóinknak a lehető legjobbat nyújtsuk.
Kapcsolódó cikkeink
NIVEA® Luminous630® Skin Glow Szérum 30 ml
Fedezze fel a ragyogó bőr új dimenzióját! Az innovatív formula…
Tovább olvasom >Sweet Palermo® – a tökéletes paprika nyomában
A Sweet Palermo® paprikák története nem csupán egy sikeres fajtanemesítésé,…
Tovább olvasom >Promóciós fordulat – a márkák visszatérnek, de csak akciósan?
Az elmúlt másfél évben a vásárlói döntések alapjaiban változtak meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Promóciós fordulat – a márkák visszatérnek, de csak akciósan?
Az elmúlt másfél évben a vásárlói döntések alapjaiban változtak meg…
Tovább olvasom >Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >Már nem zuhanunk, de még nem repülünk
Bár a gazdasági visszaesést követően 2024-ben elindult némi élénkülés, a…
Tovább olvasom >