Applikációval támogatja az élelmiszermentést az Auchan
Az Auchan Magyarország számára kiemelten fontos az élelmiszermentés, és már tíz éve különböző programokkal lép fel az élelmiszer-pazarlás ellen. A jelenleg bevezetés alatt álló Smartway rendszerük segítségével a kiárusítási folyamatot lehet majd könnyebben optimalizálni, ami így még hatékonyabbá teszi az élelmiszermentést.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
A már Romániában és Franciaországban alkalmazott, mesterséges intelligenciára épülő digitalizált megoldás lehetővé tette ezekben az országokban, hogy évente közel 75 millió termékveszteséget, és ezáltal 88 ezer tonna CO2-kibocsátást takarítsanak meg. Az alkalmazásnak köszönhetően körülbelül 30%-kal csökken az élelmiszer-veszteség, ugyanis ennek segítségével az áruházi munkatársak számára könnyen eldönthető, hogy melyik terméket kell a lejáratközeli határidő miatt leértékelni.
Ezenfelül októberben ismét az élelmezés került előtérbe az áruházlánc életében, például többszáz rászorulónak főztek az Auchan önkéntesei. //
Kapcsolódó cikkeink
A jövő íze, csomagolása, ritmusa – innovációs térkép 2025-re
Új korszak küszöbén áll az FMCG-piac: a globális gazdasági nyomás…
Tovább olvasom >Operatív idők – X. Zsendülés Kertészeti Konferencia
A tavasz beköszöntével nem csupán a természet, hanem a kertészek…
Tovább olvasom >Fenntartható fagylaltot dob piacra az Auchan Portugáliában
Az Auchan Portugália a helyi O Gelado márkával együttműködve az élelmiszer-pazarlásra megoldást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >