Appinio: több vegán terméket vesznek a német vásárlók a diszkontokban
A németországi vásárlók több vegán terméket vesznek a diszkontokban – derül ki az Appinio Aldi megbízásából készített felméréséből.
A felmérésből az is kiderült, hogy a válaszadók 90%-a „inkább jónak” vagy „nagyon jónak” értékelte az Aldi vegán kínálatának ár-érték arányát.
A közelmúltban készült felmérések szerint az emberek több mint 90%-a szeretne fenntarthatóbb életmódot folytatni, de csak minden tizedik embernek sikerült megváltoztatnia vásárlási és fogyasztási szokásait – tette hozzá az Aldi.
Veganuár az Aldi Nord és Süd üzleteiben
Az Aldi Nord és az Aldi Süd idén is csatlakozik a Veganuár mozgalomhoz, és minden vásárlónak lehetőséget kínál az étrend kipróbálására.
Az újév eleji vegán kóstolóhét mellett az Aldi digitális csatornáin keresztül ad tippeket erről az alternatív táplálkozási formáról, illetve receptötletekkel és termékjavaslatokkal támogatja az érdeklődőket.
A kiskereskedő emellett idén első alkalommal alkalmazotti éttermeiben naponta kínál egy vegán fogást a Veganuár ideje alatt.
Vegán trendek
A Kaufland egyik legújabb felmérése szerint Németországban minden ötödik ember (20,5%) érdeklődik a vegán életmód iránt, és legalább alkalmanként fogyasztott már vegán ételt.
A felmérés szerint a legkeresettebb termékek az alternatív tejek, a húshelyettesítők és a vegán kolbászok.
Az Egyesült Királyságból indult Veganuár kezdeményezés célja januárban a növényi alapú étrend kipróbálását támogatni.
Kapcsolódó cikkeink
A MAVEG meghívására újra hazánkba jön Melanie Joy
Újfent Magyarországra látogat az egyik legismertebb vegán aktivista, a Harvard…
Tovább olvasom >A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Újévi fogadalmak: két hónapnyi lendület
A foodora tapasztalatai azt mutatják, hogy az év eleji ételrendelésekre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >