Appinio: több vegán terméket vesznek a német vásárlók a diszkontokban
A németországi vásárlók több vegán terméket vesznek a diszkontokban – derül ki az Appinio Aldi megbízásából készített felméréséből.
A felmérésből az is kiderült, hogy a válaszadók 90%-a „inkább jónak” vagy „nagyon jónak” értékelte az Aldi vegán kínálatának ár-érték arányát.
A közelmúltban készült felmérések szerint az emberek több mint 90%-a szeretne fenntarthatóbb életmódot folytatni, de csak minden tizedik embernek sikerült megváltoztatnia vásárlási és fogyasztási szokásait – tette hozzá az Aldi.
Veganuár az Aldi Nord és Süd üzleteiben
Az Aldi Nord és az Aldi Süd idén is csatlakozik a Veganuár mozgalomhoz, és minden vásárlónak lehetőséget kínál az étrend kipróbálására.
Az újév eleji vegán kóstolóhét mellett az Aldi digitális csatornáin keresztül ad tippeket erről az alternatív táplálkozási formáról, illetve receptötletekkel és termékjavaslatokkal támogatja az érdeklődőket.
A kiskereskedő emellett idén első alkalommal alkalmazotti éttermeiben naponta kínál egy vegán fogást a Veganuár ideje alatt.
Vegán trendek
A Kaufland egyik legújabb felmérése szerint Németországban minden ötödik ember (20,5%) érdeklődik a vegán életmód iránt, és legalább alkalmanként fogyasztott már vegán ételt.
A felmérés szerint a legkeresettebb termékek az alternatív tejek, a húshelyettesítők és a vegán kolbászok.
Az Egyesült Királyságból indult Veganuár kezdeményezés célja januárban a növényi alapú étrend kipróbálását támogatni.
Kapcsolódó cikkeink
Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >Közös tisztítószercsomagokat kínál a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban
Stratégiai együttműködésre lép a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban…
Tovább olvasom >20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >