Appinio: több vegán terméket vesznek a német vásárlók a diszkontokban
A németországi vásárlók több vegán terméket vesznek a diszkontokban – derül ki az Appinio Aldi megbízásából készített felméréséből.
A felmérésből az is kiderült, hogy a válaszadók 90%-a „inkább jónak” vagy „nagyon jónak” értékelte az Aldi vegán kínálatának ár-érték arányát.
A közelmúltban készült felmérések szerint az emberek több mint 90%-a szeretne fenntarthatóbb életmódot folytatni, de csak minden tizedik embernek sikerült megváltoztatnia vásárlási és fogyasztási szokásait – tette hozzá az Aldi.
Veganuár az Aldi Nord és Süd üzleteiben
Az Aldi Nord és az Aldi Süd idén is csatlakozik a Veganuár mozgalomhoz, és minden vásárlónak lehetőséget kínál az étrend kipróbálására.
Az újév eleji vegán kóstolóhét mellett az Aldi digitális csatornáin keresztül ad tippeket erről az alternatív táplálkozási formáról, illetve receptötletekkel és termékjavaslatokkal támogatja az érdeklődőket.
A kiskereskedő emellett idén első alkalommal alkalmazotti éttermeiben naponta kínál egy vegán fogást a Veganuár ideje alatt.
Vegán trendek
A Kaufland egyik legújabb felmérése szerint Németországban minden ötödik ember (20,5%) érdeklődik a vegán életmód iránt, és legalább alkalmanként fogyasztott már vegán ételt.
A felmérés szerint a legkeresettebb termékek az alternatív tejek, a húshelyettesítők és a vegán kolbászok.
Az Egyesült Királyságból indult Veganuár kezdeményezés célja januárban a növényi alapú étrend kipróbálását támogatni.
Kapcsolódó cikkeink
Áttörést ért el a DairyX a tejmentes kazein előállításával
Jelentős előrelépést tett az izraeli DairyX Foods start-up a tejmentes…
Tovább olvasom >DélKerTÉSZ: Rekordmennyiségű magyar zöldség került a boltláncokba
Rekordmennyiségű magyar zöldséget juttatott el a belföldi áruházláncokba a DélKerTÉSZ…
Tovább olvasom >Ismert YouTube sztár adományozta egy berlini Edeka üzlet teljes készletét rászorulóknak
MrBeast, a világ egyik legismertebb YouTube-sztárja, egy berlini Edeka üzlet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >