Appinio: több vegán terméket vesznek a német vásárlók a diszkontokban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 01. 09. 09:10

A németországi vásárlók több vegán terméket vesznek a diszkontokban – derül ki az Appinio Aldi megbízásából készített felméréséből.

A felmérésből az is kiderült, hogy a válaszadók 90%-a „inkább jónak” vagy „nagyon jónak” értékelte az Aldi vegán kínálatának ár-érték arányát.

A közelmúltban készült felmérések szerint az emberek több mint 90%-a szeretne fenntarthatóbb életmódot folytatni, de csak minden tizedik embernek sikerült megváltoztatnia vásárlási és fogyasztási szokásait – tette hozzá az Aldi.

Veganuár az Aldi Nord és Süd üzleteiben

Az Aldi Nord és az Aldi Süd idén is csatlakozik a Veganuár mozgalomhoz, és minden vásárlónak lehetőséget kínál az étrend kipróbálására.

Az újév eleji vegán kóstolóhét mellett az Aldi digitális csatornáin keresztül ad tippeket erről az alternatív táplálkozási formáról, illetve receptötletekkel és termékjavaslatokkal támogatja az érdeklődőket.

A kiskereskedő emellett idén első alkalommal alkalmazotti éttermeiben naponta kínál egy vegán fogást a Veganuár ideje alatt.

Vegán trendek

A Kaufland egyik legújabb felmérése szerint Németországban minden ötödik ember (20,5%) érdeklődik a vegán életmód iránt, és legalább alkalmanként fogyasztott már vegán ételt.

A felmérés szerint a legkeresettebb termékek az alternatív tejek, a húshelyettesítők és a vegán kolbászok.

Az Egyesült Királyságból indult Veganuár kezdeményezés célja januárban a növényi alapú étrend kipróbálását támogatni.

ESM

Kapcsolódó cikkeink