Appal az élelmiszerpazarlás ellen
Okostelefonos alkalmazással tesz az olasz Gruppo VéGé az élelmiszerpazarlás ellen. A cég a Last Minute Sotto Casaval (LMSC) partnerségben indította útjára az appot.
Az alkalmazás valós időben kapcsolja össze azokat a cégeket, amelyeknek vannak majdnem lejárt élelmiszerei, és azokat a fogyasztókat, akik megvennék ezeket a termékeket.
A vásárlók természetesen jelentős árengedménnyel vásárolhatják meg az árukat. A kezdeményezés része a Gruppo VéGé CSR-stratégiájának és fenntarthatósági politikájának. A cég szerint évente globálisan nagyjából 1,3 millió tonna tökéletesen ehető étel kerül a kukába, kb. 664 milliárd euro értékben.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar ételpazarlási körkép a Munchcsal
A Munch sajtóeseményt tartott „Miért menő az ételmentés?” címmel, amelyen…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával csökkenti az élelmiszer-pazarlást a Carrefour Belgiumban
A Carrefournak nap mint nap 40 000 lejáratközeli árucikket kell…
Tovább olvasom >Az AI segítségével csökkenti az élelmiszerpazarlást a Carrefour Argentínában
A Carrefour Argentina mind a 640 áruházában bevezette a Wasteless…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >