Appal az élelmiszerpazarlás ellen
Okostelefonos alkalmazással tesz az olasz Gruppo VéGé az élelmiszerpazarlás ellen. A cég a Last Minute Sotto Casaval (LMSC) partnerségben indította útjára az appot.
Az alkalmazás valós időben kapcsolja össze azokat a cégeket, amelyeknek vannak majdnem lejárt élelmiszerei, és azokat a fogyasztókat, akik megvennék ezeket a termékeket.
A vásárlók természetesen jelentős árengedménnyel vásárolhatják meg az árukat. A kezdeményezés része a Gruppo VéGé CSR-stratégiájának és fenntarthatósági politikájának. A cég szerint évente globálisan nagyjából 1,3 millió tonna tökéletesen ehető étel kerül a kukába, kb. 664 milliárd euro értékben.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar ételpazarlási körkép a Munchcsal
A Munch sajtóeseményt tartott „Miért menő az ételmentés?” címmel, amelyen…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával csökkenti az élelmiszer-pazarlást a Carrefour Belgiumban
A Carrefournak nap mint nap 40 000 lejáratközeli árucikket kell…
Tovább olvasom >Az AI segítségével csökkenti az élelmiszerpazarlást a Carrefour Argentínában
A Carrefour Argentina mind a 640 áruházában bevezette a Wasteless…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >