Apák napi online kampányt indít a Dreher
Az anyák napjával szemben az apák napja ünneplése még kiforratlan hazánkban. A Dreher júniusi online kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet a jeles nap fontosságára és segítse az ünneplés hagyományainak megteremtését.
Kevés olyan fontos pillanat van egy édesapa életében, mint amikor először koccint egy sörrel a felnőtt fiával, vagy lányával. Az apák napját kevesen tartjuk meg itthon és nincs kiforrott módja annak sem, hogyan ünnepeljük. Éppen ezért szeretné a Dreher felhívni a figyelmet erre a különleges alkalomra. A kampány célja, hogy a Dreher digitális csatornáin keresztül emlékeztessen az ünnepnapra és arra biztasson, hogy mutassuk ki a hálánkat és teremtsünk saját hagyományt az apukák felköszöntésével.
A teljes mértékben online kampány közösségi média aktivitásokkal szólítja meg a fogyasztókat. A Dreher Sörgyárak Instagram oldalán egy rejtvény segítségével hívta fel a fogyasztók figyelmét az aktivitásra. Apák napja előtt néhány nappal egy nyereményjátékot is meghirdetnek, melynek célja, hogy a fogyasztók online is üzenjenek apukájuknak. A játékban résztvevők között 1 rekesz Dreher Gold sört és 1-1 darab Dreher pulóvert sorsolnak ki, amelyet a nyertes és az apukája kap.
A kampány elemeinek előkészítése ezúttal is online platformokon futó munkafolyamatokkal valósult meg. A kampány fejlesztésében Lőrincz Zita, független grafikus, a Wavemaker Hungary és a Noguchi Porter Novelli vett részt.
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a málna ízű, alacsony kalóriatartalmú Dreher 24
A termék nem csak ízesítésében új, de a portfólió többi…
Tovább olvasom >Nem is onnan van az IPA, amit eddig hittünk
A CNN által közölt információk szerint a legendák, melyek szerint…
Tovább olvasom >Már lehet szavazni az Ország Sörének receptjére
Elrajtolt az az országos online szavazás, ahol a hazai sörrajongók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >A BAT további 60 milliárd forintos beruházásával Pécsen füst nélküli termékek új gyártóközpontja jön létre
A mai napon Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszterrel bejelentett befektetés…
Tovább olvasom >Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >