A Wrigley vezeti a cukormentes rágógumik eladási listáját
A leginkább a rágógumikról ismert élelmiszeripari cég megállapodott Antonio Banderassal, aki a márka globális nagyköveteként hódít.
Az Orbit, a Spearmint és a Hubba Bubba gyártója idén indította „Break up with lingering food” című nemzetközi reklámkampányát a hollywoodi sztárral.
A projekt a Wrigley 2011-ben indított marketing stratégiájának része, mely az Extra cukormentes rágógumi márka pozitív egészségügyi hatásait promotálja. Az Extra már most nagy népszerűségnek örvend, Nagy-Britanniában vezeti a cukormentes rágógumik eladási listáját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >