A Wrigley vezeti a cukormentes rágógumik eladási listáját
A leginkább a rágógumikról ismert élelmiszeripari cég megállapodott Antonio Banderassal, aki a márka globális nagyköveteként hódít.
Az Orbit, a Spearmint és a Hubba Bubba gyártója idén indította „Break up with lingering food” című nemzetközi reklámkampányát a hollywoodi sztárral.
A projekt a Wrigley 2011-ben indított marketing stratégiájának része, mely az Extra cukormentes rágógumi márka pozitív egészségügyi hatásait promotálja. Az Extra már most nagy népszerűségnek örvend, Nagy-Britanniában vezeti a cukormentes rágógumik eladási listáját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >