A Wrigley vezeti a cukormentes rágógumik eladási listáját
A leginkább a rágógumikról ismert élelmiszeripari cég megállapodott Antonio Banderassal, aki a márka globális nagyköveteként hódít.
Az Orbit, a Spearmint és a Hubba Bubba gyártója idén indította „Break up with lingering food” című nemzetközi reklámkampányát a hollywoodi sztárral.
A projekt a Wrigley 2011-ben indított marketing stratégiájának része, mely az Extra cukormentes rágógumi márka pozitív egészségügyi hatásait promotálja. Az Extra már most nagy népszerűségnek örvend, Nagy-Britanniában vezeti a cukormentes rágógumik eladási listáját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A TheVR besegített a McDonald’s csapatának
A tavalyi együttműködésük folytatásaként a hazai tartalomgyártás egyik legsikeresebb csapata,…
Tovább olvasom >A PENNY 2025-ben 3,5 milliárd forintot fordít béremelésre
A PENNY Magyarország 2025-ben 3,5 milliárd forintot fordít béremelésre, amelynek…
Tovább olvasom >Felvirágozhat a kelet-magyarországi logisztika: már egy tűzszünet is hatást gyakorolhat erre
A kelet-magyarországi régió, különösen Nyíregyháza, Debrecen és Miskolc térsége új…
Tovább olvasom >