A Wrigley vezeti a cukormentes rágógumik eladási listáját
A leginkább a rágógumikról ismert élelmiszeripari cég megállapodott Antonio Banderassal, aki a márka globális nagyköveteként hódít.
Az Orbit, a Spearmint és a Hubba Bubba gyártója idén indította „Break up with lingering food” című nemzetközi reklámkampányát a hollywoodi sztárral.
A projekt a Wrigley 2011-ben indított marketing stratégiájának része, mely az Extra cukormentes rágógumi márka pozitív egészségügyi hatásait promotálja. Az Extra már most nagy népszerűségnek örvend, Nagy-Britanniában vezeti a cukormentes rágógumik eladási listáját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Black Week a Rossmann-nál: 15% kedvezmény a Rossmann+ tagoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szülőszobai eseménynapló, gyógyító kert és traumatudatos felnőttképzési rendszer is van idén a BioTechUSA az Egészségért Díj nyertesei között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új fizetési rendszerrel és vevővédelemmel teszi biztonságosabbá a vásárlást a Jófogás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
