A Wrigley vezeti a cukormentes rágógumik eladási listáját
A leginkább a rágógumikról ismert élelmiszeripari cég megállapodott Antonio Banderassal, aki a márka globális nagyköveteként hódít.
Az Orbit, a Spearmint és a Hubba Bubba gyártója idén indította „Break up with lingering food” című nemzetközi reklámkampányát a hollywoodi sztárral.
A projekt a Wrigley 2011-ben indított marketing stratégiájának része, mely az Extra cukormentes rágógumi márka pozitív egészségügyi hatásait promotálja. Az Extra már most nagy népszerűségnek örvend, Nagy-Britanniában vezeti a cukormentes rágógumik eladási listáját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >A BAT további 60 milliárd forintos beruházásával Pécsen füst nélküli termékek új gyártóközpontja jön létre
A mai napon Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszterrel bejelentett befektetés…
Tovább olvasom >Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >