Angliában már teszteli a szénmonoxid jelzést tartalmazó címkéket a Tesco
Egyelőre csak 20 saját márkás terméken tüntetik fel az értékeket. A rendszeren még finomítani kell, a szakértők nem minden mérési módszerben értenek egymással egyet.Az új címkék azt
mutatják meg, hogy a gyártástól az
üzletig milyen mennyiségű károsanyag kibocsátás
kapcsolatható a termékhez. A környezet állapotáért
aggódó vásárlókat ezzel szeretnék
rávenni arra, hogy az alacsonyabb értékű
termékeket választva óvják a természetet.
A „széndioxid lábnyom” vizsgálja az
előállítás, a csomagolás, a szállítás
során keletkező környezetterhelést.
A cég egyelőre nem tervezi,
hogy több ezer saját termékei mindegyikén
bevezeti a rendszert, David North a Tesco kommunikációs
vezetője úgy nyilatkozott először szeretnének
tapasztalatot szerezni arról, hogy milyen fogadtatásban
részesülnek az új jelzéssel ellátott
termékek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >