Amihez mindenki érteni vél
Szabó Károly, a 15 éve FMCG-szektorban működő Kaméleon Reklámügynökség vezetője a csomagolástervezés nehézségeiről beszélt, majd rövid tipográfiai példákon mutatta be, hogyan fejezheti ki már egy speciális betűtípus is az adott termék mibenlétét.Néhány fotón illusztrálta a képeffektek használati lehetőségeit, majd egy kekszzacskón lépésről lépésre megismerkedhettek a jelenlévők a tervezés fázisaival és a végtermékkel.
A szakember látványos vizuális elemeket tartalmazó, élvezetes előadásában utalt arra, hogy a csomagolásban mindenki kompetensnek gondolja magát, s ezért a cégek nem szívesen hagyatkoznak szakemberre, illetve akarnak elegendő pénzt és energiát fordítani a legjobb megoldásokra. De természetesen van számos jó példa is együttműködésekre, amelyet szintén bemutatott az ügyvezető.
Szabó Károly szerint külsőt tervezni ma már azért sem egyszerű, mert az apadó reklámkeretek miatt a csomagolásoknak egyre komplexebb üzenetet kell közvetíteniük. Méghozzá egy olyan világban, ahol vizuális élmények garmadája ostromolja a fogyasztót nap mint nap. A termék egyre pontosabb pozicionálását a csomagolásnak is követnie kell, hiszen nemcsak egy márkát, hanem egy életérzést adunk el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Százharmincnál több nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre
Százharminchárom nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre – mondta…
Tovább olvasom >Közös szakmai konferencián ünnepli a Logisztika Napját a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) és a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU)
Ma van a Logisztika Napja. Ilyenkor országhatáron innen és túl…
Tovább olvasom >Rozéfröccs és extra sok kedvezmény várja országszerte a bringásokat a hétvégén
Idén sem maradhat el a szezonnyitó kerékpárosbarát hétvége, amit április 20-21-ére…
Tovább olvasom >