Amihez mindenki érteni vél
Szabó Károly, a 15 éve FMCG-szektorban működő Kaméleon Reklámügynökség vezetője a csomagolástervezés nehézségeiről beszélt, majd rövid tipográfiai példákon mutatta be, hogyan fejezheti ki már egy speciális betűtípus is az adott termék mibenlétét.Néhány fotón illusztrálta a képeffektek használati lehetőségeit, majd egy kekszzacskón lépésről lépésre megismerkedhettek a jelenlévők a tervezés fázisaival és a végtermékkel.
A szakember látványos vizuális elemeket tartalmazó, élvezetes előadásában utalt arra, hogy a csomagolásban mindenki kompetensnek gondolja magát, s ezért a cégek nem szívesen hagyatkoznak szakemberre, illetve akarnak elegendő pénzt és energiát fordítani a legjobb megoldásokra. De természetesen van számos jó példa is együttműködésekre, amelyet szintén bemutatott az ügyvezető.
Szabó Károly szerint külsőt tervezni ma már azért sem egyszerű, mert az apadó reklámkeretek miatt a csomagolásoknak egyre komplexebb üzenetet kell közvetíteniük. Méghozzá egy olyan világban, ahol vizuális élmények garmadája ostromolja a fogyasztót nap mint nap. A termék egyre pontosabb pozicionálását a csomagolásnak is követnie kell, hiszen nemcsak egy márkát, hanem egy életérzést adunk el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >