Amihez mindenki érteni vél
Szabó Károly, a 15 éve FMCG-szektorban működő Kaméleon Reklámügynökség vezetője a csomagolástervezés nehézségeiről beszélt, majd rövid tipográfiai példákon mutatta be, hogyan fejezheti ki már egy speciális betűtípus is az adott termék mibenlétét.Néhány fotón illusztrálta a képeffektek használati lehetőségeit, majd egy kekszzacskón lépésről lépésre megismerkedhettek a jelenlévők a tervezés fázisaival és a végtermékkel.
A szakember látványos vizuális elemeket tartalmazó, élvezetes előadásában utalt arra, hogy a csomagolásban mindenki kompetensnek gondolja magát, s ezért a cégek nem szívesen hagyatkoznak szakemberre, illetve akarnak elegendő pénzt és energiát fordítani a legjobb megoldásokra. De természetesen van számos jó példa is együttműködésekre, amelyet szintén bemutatott az ügyvezető.
Szabó Károly szerint külsőt tervezni ma már azért sem egyszerű, mert az apadó reklámkeretek miatt a csomagolásoknak egyre komplexebb üzenetet kell közvetíteniük. Méghozzá egy olyan világban, ahol vizuális élmények garmadája ostromolja a fogyasztót nap mint nap. A termék egyre pontosabb pozicionálását a csomagolásnak is követnie kell, hiszen nemcsak egy márkát, hanem egy életérzést adunk el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Átadták a Joint Venture Szövetség vállalati díjait
A közel 40 éves múltra visszatekintő Joint Venture Szövetség (JVSZ)…
Tovább olvasom >Fülep Zsolt lett az Év Agrárembere 2024-ben
2025 február 21-én, a mezőgazdasági szakma legnagyobb elismerését, az „Év…
Tovább olvasom >Nyárindító bor és pezsgő ünnep a Szabadság téren
A nagy sikerű Bor & Pezsgő Fesztivál és Junibor Ünnep…
Tovább olvasom >