Amerikában terjeszkedik az Aldi és a Lidl
Az Egyesült Államokban egyre több Aldi nyílik, válaszul arra, hogy a héten a Lidl megnyitja első üzletét az országban. Mindkét vállalat célja az amerikai dobogó harmadik helye, óriási árverseny várható – írja az origo.
A Lidl első üzletei már a héten várják az amerikai vásárlókat az Egyesült Államokban, míg az Aldi már jelen van, és a Walmart valamint a Kroger mögött a harmadik legnagyobb áruházlánc szeretne lenni az USA területén. Az Aldi úgy tervezi, hogy 3,4 milliárd dollár értékben hajt végre beruházásokat 2022-ig,
amiből 900 új szupermarket tudnak megnyitni, ezzel üzleteinek számát a jelenlegi 1600-ról 2500-ra duzzasztanák.
Ha ez összejönne, akkor az Aldi a harmadik legnagyobb szupermarket-lánc lenne az országban – írja a Bloomberg.
A Lidl valamivel lassabb ütemben gondolkodik, évente 100 bolttal számolnak 2022-ig, az első üzleteket a héten nyitják meg. A Lidl csütörtökön három államban összesen kilenc bolttal mutatkozik be.
Elemzők szerint a két cég óriási növekedési potenciál előtt áll, évente 10 százalékos nyereség is elképzelhető 2020-ig. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity Outlook 2025: Új utakon a részvények
Így 2025 felé közeledve kijelenthetjük, hogy a makro- és monetáris…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >Felkészülten keresik a legjobb akciókat a vásárlók – EY karácsonyi felmérés
A vásárlók többsége kifejezetten keresi és várja az ünnepi leárazásokat…
Tovább olvasom >