AMC: Lezárult a Duna borrégió kampánya
Véget ért az Agrármarketing Centrum (AMC) nagyszabású országos kampánya, amelyet az AMC a Duna borrégió népszerűsítésére indított. A kampány elérte fő céljait: előtérbe helyezte az alföldi borokat a hazai piacon, és felhívta a figyelmet a régió minőségi boraira, borászataira.
A kampány a tájékoztatás szerint elérte fő céljait: előtérbe helyezte az alföldi borokat a magyar piacon, és felhívta a figyelmet a régió minőségi boraira, borászataira. A roadshow keretében az AMC borsátrát hat vidéki fesztiválra vitték el, és így összesen több, mint tízezer emberhez jutottak el az információk.
A múlt évben a Duna borrégióban mintegy 1,1 millió hektoliter bor került a pincékbe, ez a Magyarországon előállított bormennyiség mintegy harmada.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Nem biztos, hogy a papírcsomagolás a legjobb
A csomagolások környezeti hatásai egyre nagyobb figyelmet kapnak a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >