AMC: Lezárult a Duna borrégió kampánya

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 09. 05. 12:21

Véget ért az Agrármarketing Centrum (AMC) nagyszabású országos kampánya, amelyet az AMC a Duna borrégió népszerűsítésére indított. A kampány elérte fő céljait: előtérbe helyezte az alföldi borokat a hazai piacon, és felhívta a figyelmet a régió minőségi boraira, borászataira.

A kampány a tájékoztatás szerint elérte fő céljait: előtérbe helyezte az alföldi borokat a magyar piacon, és felhívta a figyelmet a régió minőségi boraira, borászataira. A roadshow keretében az AMC borsátrát hat vidéki fesztiválra vitték el, és így összesen több, mint tízezer emberhez jutottak el az információk.
A múlt évben a Duna borrégióban mintegy 1,1 millió hektoliter bor került a pincékbe, ez a Magyarországon előállított bormennyiség mintegy harmada.

Kapcsolódó cikkeink