AM-államtitkár: juh- és kecskehús, valamint tejtermékek fogyasztását ösztönző kampányt indít a kormány
Juh- és kecskehús, valamint tejtermékek fogyasztását ösztönző kampányt indít a kormány, amelynek célja, hogy az erősen exportorientált ágazat termékei utat találjanak a magyar fogyasztókhoz is – mondta szerdán az Agrárminisztérium mezőgazdaságért felelős államtitkára Budaörsön.
Feldman Zsolt az Auchan áruházban tartott, gasztronómiai bemutatóval egybekötött kampánynyitó rendezvényen elmondta, hogy a juhtartás 8300 tenyésztő megélhetését biztosítja. Európa a juhtenyésztés tekintetében nem önellátó, behozatalra szorul, ezért a magyar gazdaságban vannak lehetőségek ezen a területen, amit mutat, hogy az elmúlt három negyedévben 40 millió euró értékű élő juh hagyta el az országot – fűzte hozzá Feldman Zsolt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A palócleves nem palóc – így született meg a magyar gasztronómia egyik ikonikus étele
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Európai Nyúlhús Napok 2025. október 4-5-én
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Exportbajnok innovációval a cukorpiaci kanyarban – budapesti iparági kerekasztal az édességgyártók versenyképességéről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elindult a METRO Jóízű Magyarország kezdeményezése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan tároljuk a tojást? – Hasznos tanácsok a Nébih-től
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >