Aludobozos bort posztolt a TikTok-on Ed Sheeran
A Shape of You énekese az alternatív csomagolások mellett tette le voksát azzal, hogy megosztott egy humoros TikTok videót, amelyben megmutatta, milyen messzire hajlandó elmenni kedvenc borának védelmében.
A TikTok videóban valaki megpróbál ellopni egy dobozos Vinca Organic fehér bort Ed Sheeran hűtőjéből, de ahogy megfordul, Sheeran ott áll, hogy egy késsel megvédje az italt.
A Vincát három barát, Jack Green, Zac Walters és Charlie Vass alapította, akik Ed Sheeran szülővárosából, Framlinghamből származnak.
A szóban forgó bor egy szicíliai Catarratto, a Vinca szavaival állítólag a suffolki birtokán lévő privát pubjában is Vincát tartó Sheeran kedvence.
A Vinca borokért felelős vezetője, Jack Green így nyilatkozott: „Hihetetlenül büszkék vagyunk a termékünkre, és nagy boldogság számunkra, ha bármelyik vásárlónk szereti a Vinca bort. Lázba hozott minket, amikor megláttuk az Ed által követő számára készített videókat. Azóta a világ minden tájáról özönlenek a megrendelések a weboldalunkra”.
„Több mint 10 éve dolgozom a borkereskedelemben, és az elmúlt évben a globális felmelegedés közvetlen következményeként több pusztulást láttam a szőlőültetvényekben, mint a szakmában eddig eltöltött éveim alatt összessgében. Olyan bormárkát akartam indítani, amely gondozásában végzett minden tevékenységünk középpontjában a fenntarthatóság áll. A könnyebb szállítás azt jelenti, hogy az üvegpalackos borok importálásához képest csökkenthetjük a karbon-lábnyomunkat” – tette hozzá Green.
Nem csak Sheeran hajlik az aludobozok felé, az kifejezetten nagy újításnak számít az italszektorban – a Waitrose nemrégiben jelentette be, hogy boraik esetében aludobozok váltják a mini üvegpalackokat.
Kapcsolódó cikkeink
Jóval kevesebb cégnek kell majd fenntarthatósági kérdésekre válaszolnia
Bár július 1-től a minimum ESG-kérdéssorra vonatkozó elvárásban egyre több…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >„Tiéd a mérték!” nyílt levél a felelős borfogyasztásért
Nyílt levelet tett közzé a Magyar Bormarketing Ügynökség, amelynek célja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újra Platina-minősítést kapott a Metsä Board az EcoVadis-tól – a világ élmezőnyében a papír- és csomagolóiparban
A Metsä Board ismét elnyerte az EcoVadis Platina minősítést, amellyel…
Tovább olvasom >Új lendület az alapításokban, de a cégszámcsökkenés még nem állt meg
Új alapítási hullám érte el a cégvilágot júliusban, mégis tart…
Tovább olvasom >Új könnyítések a fenntarthatósági jelentésben
2025. július 11-én az Európai Bizottság elfogadta a fenntarthatósági jelentéstételi…
Tovább olvasom >