Aludobozos bort posztolt a TikTok-on Ed Sheeran
A Shape of You énekese az alternatív csomagolások mellett tette le voksát azzal, hogy megosztott egy humoros TikTok videót, amelyben megmutatta, milyen messzire hajlandó elmenni kedvenc borának védelmében.
A TikTok videóban valaki megpróbál ellopni egy dobozos Vinca Organic fehér bort Ed Sheeran hűtőjéből, de ahogy megfordul, Sheeran ott áll, hogy egy késsel megvédje az italt.
A Vincát három barát, Jack Green, Zac Walters és Charlie Vass alapította, akik Ed Sheeran szülővárosából, Framlinghamből származnak.
A szóban forgó bor egy szicíliai Catarratto, a Vinca szavaival állítólag a suffolki birtokán lévő privát pubjában is Vincát tartó Sheeran kedvence.
A Vinca borokért felelős vezetője, Jack Green így nyilatkozott: „Hihetetlenül büszkék vagyunk a termékünkre, és nagy boldogság számunkra, ha bármelyik vásárlónk szereti a Vinca bort. Lázba hozott minket, amikor megláttuk az Ed által követő számára készített videókat. Azóta a világ minden tájáról özönlenek a megrendelések a weboldalunkra”.
„Több mint 10 éve dolgozom a borkereskedelemben, és az elmúlt évben a globális felmelegedés közvetlen következményeként több pusztulást láttam a szőlőültetvényekben, mint a szakmában eddig eltöltött éveim alatt összessgében. Olyan bormárkát akartam indítani, amely gondozásában végzett minden tevékenységünk középpontjában a fenntarthatóság áll. A könnyebb szállítás azt jelenti, hogy az üvegpalackos borok importálásához képest csökkenthetjük a karbon-lábnyomunkat” – tette hozzá Green.
Nem csak Sheeran hajlik az aludobozok felé, az kifejezetten nagy újításnak számít az italszektorban – a Waitrose nemrégiben jelentette be, hogy boraik esetében aludobozok váltják a mini üvegpalackokat.
Kapcsolódó cikkeink
Nem a piac vezérli elsősorban a zöld vállalati döntéseket itthon
A hazai vállalatok fenntarthatósági stratégiáit és beruházásait legerősebben nem piaci…
Tovább olvasom >Európa éléskamrája sivataggá válhat
Spanyolország mára Európa vezető zöldség- és gyümölcstermelője lett, de agrársikereit…
Tovább olvasom >Hubai Imre: a magyar bor páratlan nemzeti kincs
A magyar bor páratlan nemzeti kincs, amelyre az egész ország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >