Állattartási címkerendszert vezetett be a REWE tejtermékeinél
A REWE bemutatta négyszintes állattartási címkerendszerét saját márkás tejtermékeinél.

Címkézéssel segítik a vásárlókat és a gazdákat
A REWE organikus friss teje az első, amelyet így címkéztek fel idén január 1-én. A következő hetekben számos más tejterméken is megjelennek a címkék, s ez értendő a Penny kiskereskedőláncra is.
A címkerendszert a REWE-n kívül Aldi Nord, az Aldi Süd, a Bünting, az Edeka, a Kaufland a Lidl és a Netto Marken-Discount is használja.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az alternatív italok áfájának csökkentéséért kampányolnak Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németországban az ALDI SÜD kínálatának már több mint fele növényi alapú
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >20 millió fontos beruházással kezd helyi gyártásba az Ehrmann az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan induljunk el, ha még nem vagyunk jelen az internetes kereskedelemben?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági fordulópont előtt a magyar szállítmányozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Svédasztal az iskolákban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >