Állattartási címkerendszert vezetett be a REWE tejtermékeinél
A REWE bemutatta négyszintes állattartási címkerendszerét saját márkás tejtermékeinél.

Címkézéssel segítik a vásárlókat és a gazdákat
A REWE organikus friss teje az első, amelyet így címkéztek fel idén január 1-én. A következő hetekben számos más tejterméken is megjelennek a címkék, s ez értendő a Penny kiskereskedőláncra is.
A címkerendszert a REWE-n kívül Aldi Nord, az Aldi Süd, a Bünting, az Edeka, a Kaufland a Lidl és a Netto Marken-Discount is használja.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
AI-képzést indít kiskereskedőknek a Google és a Német Kereskedelmi Szövetség
A Google és a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) közös kezdeményezésével…
Tovább olvasom >Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >Csökkent a legtöbb tejtermék ára áprilisban
Az AKI PÁIR adatai szerint Magyarországon a nyerstej országos termelői…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >