Állattartási címkerendszert vezetett be a REWE tejtermékeinél
A REWE bemutatta négyszintes állattartási címkerendszerét saját márkás tejtermékeinél.

Címkézéssel segítik a vásárlókat és a gazdákat
A REWE organikus friss teje az első, amelyet így címkéztek fel idén január 1-én. A következő hetekben számos más tejterméken is megjelennek a címkék, s ez értendő a Penny kiskereskedőláncra is.
A címkerendszert a REWE-n kívül Aldi Nord, az Aldi Süd, a Bünting, az Edeka, a Kaufland a Lidl és a Netto Marken-Discount is használja.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az unióban és a világpiacon is nőtt a tej ára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az alternatív italok áfájának csökkentéséért kampányolnak Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németországban az ALDI SÜD kínálatának már több mint fele növényi alapú
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
26 százalékkal többet szánnak a magyarok idén a karácsonyra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Coface: Ezek a régió legnagyobb vállalatai – A Mol eggyel hátrébb csúszott, nagyot mentek a Lidl-leányok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az ősz ízei Koreából és a fermentáció művészete
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

