Állattartási címkerendszert vezetett be a REWE tejtermékeinél
A REWE bemutatta négyszintes állattartási címkerendszerét saját márkás tejtermékeinél.

Címkézéssel segítik a vásárlókat és a gazdákat
A REWE organikus friss teje az első, amelyet így címkéztek fel idén január 1-én. A következő hetekben számos más tejterméken is megjelennek a címkék, s ez értendő a Penny kiskereskedőláncra is.
A címkerendszert a REWE-n kívül Aldi Nord, az Aldi Süd, a Bünting, az Edeka, a Kaufland a Lidl és a Netto Marken-Discount is használja.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Újratölthető pohárvisszaváltó automatákat telepítettek a berlini Rewe üzletekbe
A Deutsche Umwelthilfe (DUH) és partnerei új kísérleti programot indítottak…
Tovább olvasom >Megérkezett az Egyesült Királyságba a Planet A Foods kakaómentes csokoládéja
A németországi Planet A Foods belépett az Egyesült Királyság piacára,…
Tovább olvasom >Újabb árcsökkentés a Lidlnél: 30-féle tej és tejtermék lesz olcsób
Újabb segítséget kapnak a magyar emberek a mindennapi bevásárláshoz: a Lidl az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >