Állattartási címkerendszert vezetett be a REWE tejtermékeinél
A REWE bemutatta négyszintes állattartási címkerendszerét saját márkás tejtermékeinél.

Címkézéssel segítik a vásárlókat és a gazdákat
A REWE organikus friss teje az első, amelyet így címkéztek fel idén január 1-én. A következő hetekben számos más tejterméken is megjelennek a címkék, s ez értendő a Penny kiskereskedőláncra is.
A címkerendszert a REWE-n kívül Aldi Nord, az Aldi Süd, a Bünting, az Edeka, a Kaufland a Lidl és a Netto Marken-Discount is használja.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új organikus tejet és tejterméksort mutatott be az Aldi Svájc
Az Aldi Svájc bemutatta új, saját márkás organikus brandjét, amelyben…
Tovább olvasom >A termelők önköltségnövekedése áll a tejtermékek áremelkedése mögött
Az elmúlt hónapokban megfigyelhető, hogy az alaptermékek közül a tejtermékek…
Tovább olvasom >Eltünteti a fogyaszthatósági időt a Morrisons a tejek csomagolásáról
A Morrisons azt tervezi, hogy többé nem tünteti fel saját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővíti a Groupe Casino együttműködését az Ocadóval
A Groupe Casino az Ocado Grouppal közösen e-kereskedelmi logisztikai központok…
Tovább olvasom >Tíz francia városban indítja el a Carrefour és az Everli szolgáltatásait
A francia vásárlók 10 városban vásárolhatnak már a Carrefour hiper-…
Tovább olvasom >Magazin: Nagyban gondolkoznak a táblás márkák
Nem csupa Gombóc Artúrból áll a táblás csokoládék rajongótábora, hiszen…
Tovább olvasom >