Állattartási címkerendszert vezetett be a REWE tejtermékeinél
A REWE bemutatta négyszintes állattartási címkerendszerét saját márkás tejtermékeinél.
A REWE organikus friss teje az első, amelyet így címkéztek fel idén január 1-én. A következő hetekben számos más tejterméken is megjelennek a címkék, s ez értendő a Penny kiskereskedőláncra is.
A címkerendszert a REWE-n kívül Aldi Nord, az Aldi Süd, a Bünting, az Edeka, a Kaufland a Lidl és a Netto Marken-Discount is használja.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Alumínium palackot tesztel a Diageo a Baileys számára
A Diageo több mint 30 000 alumínium palackos terméket bocsát…
Tovább olvasom >Megkezdődött a szaporítóanyag-árusítás ellenőrzése: a lajosmizsei kirakodóvásáron járt a hatóság
A tavasz érkezésével megkezdődött a szőlő- és gyümölcs-szaporítóanyagok árusítása, ezért…
Tovább olvasom >A Tudatos Vásárlók Közhasznú Egyesülete közleménye
A fogyasztók elsöprő többsége itthon és Európában is azt akarja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >